Uppgift i nail 22/4

Hej! I mail 22/4 puffade ni för bl a en ny säsong av Tyst Vittne tre avsnitt och att se via SVT Play. Jag utgår ifrån att ni menar säsong 27, men den tycks gå i Finland. Finns inte på SvT Play. Se foton! Var kan jag titta i Sverige?

Louise Angleryd

Kommentarer

  • Hallå Louise.

    Där har det blivit en miss från vår sida där vi borde varit tydligare. Det är inte säsong 27 som hade premiär på SVT Play, utan säsong 25.

    Säsong 26 och 27 finns inte att streama någonstans än (inte i Sverige i alla fall).

    Trevlig helg!
    Johannes
  • Tack för svar!
    Jag var lite före min tid, jag skulle skrivit säsong 26 (Finland ligger MER ÄN en säsong före), eftersom ni skrev om de "3 första avsnitten".
    HELA säsong 25 har funnits på SvT Play sedan ett bra tag - så vad är nytt?

    Mvh,
    Louise
    Louise Angleryd
  • Hej!

    Artikeln skrevs och publicerades för första gången i mitten av mars månad – då hade säsong 25 precis haft premiär (första avsnittet sändes 1 mars på SVT Play, och sista 8 april). Så det faller inom ramen för "ny serie", enligt mitt tycke i alla fall 😀

    Mailet du refererar till skickades helt riktigt ut 22 april, med rubriken 5 spännande kriminalare på SVT Play. Så i själva nyhetsbrevet så påstod vi inte att serien var ny vid tillfället, om det var det du menade (kan ha missförstått dig)

    Ha det bra
    Hälsar

    Johannes