Kombinera ärendehantering och self-service för bättre kundservice

Samla all din digitala kundservice på ett och samma ställe. Minska antalet frågor in till kundservice, ge snabba svar dygnet runt och se till att alla ärenden blir hanterade på ett effektivt sätt.

  • Samla all din kundservice i en och samma plattform
  • Koppla ihop olika kontaktvägar och få tillgång till smarta funktioner
  • Få en bra överblick och tillgång till statistik från alla kanaler

Effektiv ärendehantering

Håll ordning på dina inkommande ärenden oavsett vilken kanal de kommer ifrån. Med Kundo hanterar du effektivt ärenden via chatt, e-post, Facebook, Instagram och telefon. Dela enkelt kunskap med dina kollegor via en intern kunskapsbank.

 
 

Färre ärenden med self-service

Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva! Med self-service från Kundo minskar du antal återkommande ärenden in till kundservice och ser till att dina kunder snabbt får svar på sina frågor - även när du och dina kollegor inte är tillgängliga.

Kombinera ärendehantering och self-service

Få tillgång till hela plattformen och koppla ihop era kontaktvägar för effektivare kundservice. Återanvänd hjälpmaterial från ditt help center när du svarar på ärenden och låt dina kunder själva söka bland hjälpmaterial i chatten eller i ert help center innan de tar kontakt.

 

Vilka kontaktvägar ingår?









 

 

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Läs mer
Mail

Chatt

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Läs mer
Chatt

Facebook

  • Hantera inkommande frågor från Messenger, Facebook.
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Läs mer
Facebook

Instagram

  • Hantera inkommande frågor från Instagram (både Direct Messages och kommentarer)
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Läs mer
Instagram

Logga telefonsamtal

  • Logga och tagga samtal i Kundo
  • Smarta funktioner för samarbete, uppföljning och ärendehantering
  • Få tydlig statistik över era inkommande telefonsamtal
Läs mer
Logga telefonsamtal

Intern kunskapsbank

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Läs mer
Intern kunskapsbank

Help center

  • Samla era kontaktvägar på ett ställe
  • Enkel att uppdatera och ändra
  • En naturlig del av er hemsida
Läs mer
Help center

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Läs mer
Forum

Kom igång idag!

Se vad som ingår när du kombinerar ärendehantering och self-service från Kundo.

Ärendehantering & Self-service

Få tillgång till hela plattformen och koppla ihop era kontaktvägar för effektivare kundservice. Återanvänd hjälpmaterial från ditt help center när du svarar på ärenden och låt dina kunder själva söka bland hjälpmaterial i chatten eller i ert help center innan de tar kontakt.

  • 6 valfria kontaktvägar
    Kontaktvägar

    Välj de kontaktvägar som passar era behov. En kontaktväg kan vara en mailinkorg, en samtalslogg, ett chattflöde, en Facebook-sida eller ett Instagram-konto. Ex. Om ni vill använda två mailinkorgar och ett chattflöde räknas det som tre kontaktvägar.

  • 1 intern kunskapsbank
    Intern kunskapsbank

    Med en intern kunskapsbank kan ni enkelt publicera guider på ett och samma ställe så att du och dina kollegor snabbt kan söka rätt på den informationen ni behöver.

  • 10 användare
  • 1 help center
    Help center

    Med ett help center kan ni skapa guider som svarar på era besökares vanligaste frågor. På så sätt kan ni erbjuda kundservice dygnet runt och minska antalet inkommande ärenden.

    med integrerat forum
    Forum

    Forumet bygger på användargenererat innehåll och uppdateras automatiskt när nya frågor ställs. Därför är innehållet alltid uppdaterat och relevant för era besökare.

  • Personlig Success Manager
    Personlig Success Manager

    En dedikerad kontaktperson som hjälper er att bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager stöttar er med införandet av plattformen från start till mål och därefter när ni behöver stöd och coachning för att nå era mål.

Boka en demo
Se våra paket

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis
 

Vi hanterar över 1.000.000+ meddelanden per månad och över 20.000 kundservicemedarbetare arbetar i våra system varje dag.

Här är några av organisationerna som förbättrat sin kundservice med Kundo: