1
Min läsning
Får kunderna en bra upplevelse av att handla hos dig? Ser kundserviceteamet till att kunderna får en bra kundupplevelse? ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Sedan förut har det gått att länka till ett specifikt mail i en lång mailtråd eller till en viss kommentar i en forum-tråd. ...
Läs inlägget
produktnyheter
5
Min läsning
Sommaren är här med härligt solsken och värme! Vad är då bättre än att ta en läspaus och svalka sig med lite av det vi ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Idag är behovet av att jobba i flera verktyg för att få en bild över exempelvis kundens historik en av de stora utmaningarna ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Artvise är ett populärt verktyg för främst kommuner och myndigheter som bl.a. använder det för dokumenthantering och ...
Läs inlägget
produktnyheter
3
Min läsning
Be om hjälp är en funktion som används när man behöver fråga en person som inte har Kundo-konto om något. Nu förbättrar vi ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Upplever du också att du saknar överblick över de frågor era kunder ställer i alla era kanaler? Du är inte ensam! Att kunder ...
Läs inlägget
produktnyheter
4
Min läsning
Nu lanserar vi flera förbättringar i hur man kan jobba med ärenden i Kundo. Det handlar om både förbättrade ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Hög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Läs inlägget
guider och material
2
Min läsning
Nu är det dags att presentera ett axplock av de produktförbättringar vi lanserat under årets första kvartal!
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Kundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Alldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland annat kunde vi se att ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Med kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter Kundos expansion i en ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Nu kan du svara på Instagram-meddelanden via Kundo! Kanalen läggs till med några klick och dyker upp bland alla andra ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Precis som tidigare så har vi på Kundo även i år försökt ta reda på vad som händer i kundservicebranschen. Efter att ha ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Återigen har Kundo kollat av kundservicebranschen för att få reda på vilka trender och utmaningar som råder, hur branschen ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
När vi nu tagit klivet in i 2022 är det dags att sammanfatta de produktförbättringar vi släppte under det sista kvartalet ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Kära Kundovän! Först och främst vill vi tacka dig för att du följer oss på Kundo. Det uppskattar vi mycket! 2021 har varit ...
Läs inlägget
kundobloggen
2
Min läsning
Black Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Trycket på nätbutikerna väntas bli högt även i år, bland annat till ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Hur ska ett företag bli bäst på kundservice utan att behöva fördubbla sina resurser? En stor del av lösningen ligger i ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo. Varje år skickar Kundo ut en ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Instagram fortsätter att växa som kanal för kundservice, och nu har det blivit dags för oss att välkomna den till Kundo ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Att underbygga förändringar och beslut med insikter och data kan tyckas självklart. Men det är långt ifrån alla som arbetar ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Kundupplevelsen har utvecklats till att bli det enskilt viktigaste konkurrensverktyget idag. Där företag tidigare jämfördes ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Att kunna ställa sina frågor via sociala medier är något som fler och fler kunder efterfrågar idag. Kanalens snabbhet, ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Efter att ha varit med och byggt upp många framgångsrika kundservicefunktioner räknas Maria Christofi Johansson idag som en ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
De flesta företag arbetar för att göra sina kunder nöjda. Men det är omöjligt att vara alla till lags och det kommer alltid ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Att hålla koll på alla ärenden som kommer in till kundservice kan i vissa fall vara allt annat än enkelt. Utan ordentliga ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Torsdag 15 september kl. 08.30-09.30
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Varmt välkommen till Kundos senaste kurs ledarskap inom Kundservice!
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Varmt välkommen på Kundos populära kurs i sociala medier med experten Isabella Samuelsson från Welingo!
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget
event och kurser
3
Min läsning
Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Med Chattassistenten får kunderna ett val Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Fler får svar direkt, tack vare forumet Emma Petersson arbetar sedan början av 2019 som medlemsvårdsansvarig och biträdande ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete” Med 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding” Zinzino är det globala direkthandelsföretaget som nått stora ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
”Vi såg fördelar med att det var integrerat”
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden Coala Life är MedTech bolaget som hjälper dig att hålla koll på hjärtat. ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Utöver utbildningar i vår produkt erbjuder vi kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en ...
Läs inlägget
event och kurser