Webbinarium 26/1: Feedback på rätt sätt
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Men vi vet också att många känner osäkerhet inför denna snabba och delvis nya kanal. Vilka krav ställs på organisation och verktyg, och vilka förväntningar har kunderna?
Oavsett dom du är nybörjare eller en rutinerad chattare i kundservice hjälper den här utbildningen dig att öka förståelsen för kanalens speciella förutsättningar och du får många praktiska tips.
Fördelar och fallgropar med chatt
Rätt förutsättningar: Planering och verktyg
Svarstider och kundens förväntningar
Metodik och skrivteknik för en god kundupplevelse i chatt
Form, text och ordval
Så hanterar du de svårare fallen
Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktiska övningar.
Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på success@kundo.se.
Vi bjuder såklart på fika! ☕️
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Läs inlägget event och kurserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurser