1 MIN LÄSNING

Kurs 29/9: Kundservice i chatt

 
2019-09-19 Christine Petersson-Öberg
 
 

Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!

Anmäl dig och läs mer

Men vi vet också att många känner osäkerhet inför denna snabba och delvis nya kanal. Vilka krav ställs på organisation och verktyg, och vilka förväntningar har kunderna?

Oavsett dom du är nybörjare eller en rutinerad chattare i kundservice hjälper den här utbildningen dig att öka förståelsen för kanalens speciella förutsättningar och du får många praktiska tips.

Ur kursinnehållet:

  • Fördelar och fallgropar med chatt

  • Rätt förutsättningar: Planering och verktyg

  • Svarstider och kundens förväntningar

  • Metodik och skrivteknik för en god kundupplevelse i chatt 

  • Form, text och ordval

  • Så hanterar du de svårare fallen

Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktiska övningar.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på success@kundo.se.

Vi bjuder såklart på fika! ☕️

 
 
 
2019-09-19 Christine Petersson-Öberg
 
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!