Webbinarium 26/1: Feedback på rätt sätt
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er!
Ett tydligt svar gör det också lättare för mottagaren att ta till sig och agera på informationen. Välskrivna svar i kundservice ökar alltså kundnöjdheten, minskar mängden onödiga följdfrågor och effektiviserar er service. Den här utbildningen hjälper er att spetsa skrivkunskaperna och lär er bemöta era kunder på ett bra sätt.
Agenda: Trender och verktyg på tre timmar
09.00 - Vi hälsar välkomna!
09.15 - Skriva effektivt: Nå rätt effekter, hos rätt läsare.
11.30 - Vi avslutar. Stanna ändå gärna kvar en stund. Du kan ställa frågor till Anna Hass, eller diskutera era utmaningar med oss på Kundo.
För vem passar utbildningen?
För dig som arbetar dagligen i kundservice och uttrycker dig i skrift.
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Läs inlägget event och kurserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurser