Kurs 8/9: Skrivteknik & kundbemötande
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er!
Ett tydligt svar gör det också lättare för mottagaren att ta till sig och agera på informationen. Välskrivna svar i kundservice ökar alltså kundnöjdheten, minskar mängden onödiga följdfrågor och effektiviserar er service. Den här utbildningen hjälper er att spetsa skrivkunskaperna och lär er bemöta era kunder på ett bra sätt.
Agenda: Trender och verktyg på tre timmar
08.30 - Vi hälsar välkomna.
08.45 - Skriva effektivt: Nå rätt effekter, hos rätt läsare.
10.00 - Bensträckare. Ta en kopp kaffe till.
10.15 - Skriva rätt: Använd rätt ton och rätt språk.
11.30 - Vi avslutar. Stanna ändå gärna kvar en stund. Du kan ställa frågor till Anna Hass, eller diskutera era utmaningar med oss på Kundo.
För vem passar utbildningen?
För dig som arbetar dagligen i kundservice och uttrycker dig i skrift.
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserTorsdag 15 september kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserVarmt välkommen till Kundos senaste kurs ledarskap inom Kundservice!
Läs inlägget event och kurser