Webbinarium 26/1: Feedback på rätt sätt
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserLär er bemöta kunder i sociala medier
Att ta emot frågor och bemöta olika kommentarer i sociala medier är en konst. Hur ska du tänka för att leverera en så bra upplevelse som möjligt? Hur ska du hantera syrliga kommentarer och gnälliga troll? Ha rätt verktyg för att hantera negativ kritik som alla kan se.
Gå kursen och dra nytta av sociala mediers fulla potential och som kan generera fler nöjda kunder. Kursledare är den digitala kommunikationsexperten Lena Leigert från Kreafon.
För dig som svarar på kunders frågor i sociala medier
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Läs inlägget event och kurserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurser