On demand: Värdefulla insikter från årets kundserviceundersökning

Gustav Tranback

Gustav Tranback

För sjunde året i rad har vi på Kundo genomfört en stor undersökning för att kolla av kundservicebranschen. Som vanligt ville vi ta reda på vilka trender som råder i branschen, vilka utmaningar kundservice står inför, hur funktionens position i organisation har förändrats och självklart mycket, mycket mer!

I det här webbinariet kommer Kundos utvecklingschef Mikael Rask att lyfta fram de viktigaste och mest intressanta fynden från årets undersökning. Under morgonen dissikerar Mikael flera intressanta områden inom kundservice och reflekterar över varför det ser ut som det gör och hur det kommer sig att det på vissa områden har ändrat sig.

Under webbinariet pratar vi bland annat om:

  • Vilka kontaktkanaler som används inom kundservice och varför
  • Vad kundserviceavdelningar använder för verktyg och system
  • Ifall kundservice position i organisationen förändrats
  • Vart är vi som bransch på väg och hur framtiden för kundservice ser ut

Mycket nöje!