1 MIN LÄSNING

Webbinarium 15/9: Framgångsfaktorer och lärdomar från Kundservice-Norge

2020-12-23 Gustav Tranback
 
 

Torsdag 15 september kl. 08.30-09.30

Jan Sverre Reboli Paulsen som ligger bakom Kundeserviceprisen, Norges största kundupplevelseundersökning, delar med sig av sina bästa tips för riktigt bra kundservice!

Rivstarta hösten med inspiration och tips! Den 15 september har vi på Kundo glädjen att bjuda in till ett webbinarium tillsammans med Jan Sverre Reboli Paulsen som är ansvarig för Kundeserviceprisen.no, Norges största undersökning av kundupplevelser. Under webbinariet delar Jan Sverre med sig av sina bästa tips för bra kundservice.

Hur påverkas kundupplevelsen av kundservice ställning i organisationen? Varför är den interna företagskulturen viktig? Och vad gör de bästa organisationerna i själva kundmötet som utmärker dem?

I det här webbinariet kommer vi att tillsammans med Jan Sverre Reboli Paulsen prata om vilka gemensamma framgångsfaktorer som finns hos flera av de organisationer som utmärker sig som bäst på kundservice. Jan Sverre har arbetat med sälj, service och ledarskap i över 30 år. Han har drivit 11 callcenters, arbetat med utbildning av ledare och kundservicemedarbetare i en rad branscher och har haft ansvaret för Kundeserviceprisen i 3 år. Detta har gett Jan Sverre både insikt och förståelse för kundservice och också bidragit till hans passion för att norska företag ska skapa bra kundupplevelser.

Under webbinariet fokuserar vi på följande:

  • Vilken roll spelar ledningen och företagsstrategin för hur nöjda era kunder är?
  • Vad gör de som är allra bäst i sina kundmöten?

Vi ser fram emot att ses den 15 september!

Välkomna!

 
 
 
2020-12-23 Gustav Tranback
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!