1 MIN LÄSNING

Webbinarium 24/8: Samla alla kundservicekanaler på ett och samma ställe

2021-07-09 Gustav Tranback
 
 

Tisdag 24 augusti kl 08.30-09.15

Ger ni era kunder möjligheten att själva hitta svar på sina frågor innan de tar kontakt med er? Är det enkelt att navigera till information och kontaktuppgifter på er hemsida? Är svaret nej på någon av de här frågorna kanske Help Center är lösningen för er.

Med Kundos nya modul Help Center ger ni era kunder en smidig upplevelse där både kontaktvägar och självhjälp finns på samma plats på er hemsida. Under det här produktwebbinariet kommer Love Nordgren från Kundo presentera den nya modulen och förklara hur den kan förbättra vardagen för så väl er som för era kunder. Kundos utvecklingschef Mikael Rask kommer också medverka för att svara på frågor om Help Center och för att prata lite om vad som står på agendan för produktutveckling på Kundo i höst.

På webbinariet får du bland annat:
  • En introduktion till Kundos nya modul Help Center
  • En förklaring till hur Help Center kan skapa en bättre kundupplevelse samtidigt som den avlastar er på kundservice.
  • Exempel på hur Help Center fungerar i verkligheten
  • En bild av vad som är på agendan för produktutveckling på Kundo.

Välkommen!

Webbinariet är helt kostnadsfritt

 
 
 
2021-07-09 Gustav Tranback
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!