1 MIN LÄSNING

Webbinarium 28/4: Lärdomar från de bästa kundserviceteamen

2020-10-01 Björn Lilja
 
 

Onsdag 28 april kl 08.30-09.30

Vilka nycklar och strategier använder de mest framgångsrika kundservicecheferna för att skapa service i världsklass? Under det här webbinariet presenterar vi Kundos lärdomar från att ha arbetat med hundratals kundserviceorganisationer av olika storlekar.

Hos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell kundservice. För oss andra, även för organisationer med upp till 10-tals eller fler kundservicemedarbetare, handlar det ofta fortfarande om att utveckla kundservice roll i organisationen, sätta rätt mål, prioriteringar och inte minst att hänga med i kundernas ökande förväntningar och nya trender inom både teknik och kommunikation.

I det här webbinariet vill vi ge dig en övergripande bild av framgångsfaktorer vi fångat upp genom åren. Du får en bra startpunkt för att skapa en modern, kundcentrerad och vinnande kundserviceorganisation!

Varmt välkommen!

Webbinariet är helt kostnadsfritt

 
 
 
2020-10-01 Björn Lilja
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!