Är du redo att förvandla kundnöjdhet till långsiktiga relationer som driver företagets tillväxt? Då får du inte missa vårt kommande webbinar med Sanna Fransson, Chief Customer Officer på Kundo och tidigare kundservicechef med erfarenhet från Klarna och Volvo Car Mobility.
Under webbinariet delar Sanna med sig av sina mest effektiva strategier för att använda Customer Satisfaction Score (CSAT) som ett kraftfullt verktyg, för att skapa enastående kundupplevelser och driva affärsresultat.
Det här kan du förvänta dig:
- En genomgång av hur CSAT driver kundlojalitet och stärker företagets varumärke och framgång
- Praktiska tips och strategier för att höja ditt teams CSAT-score
- Inspirerande exempel på hur företag har använt CSAT för att öka kundnöjdheten
Vem är webbinariet för?
Detta webinar är för dig som arbetar med kundservice eller leder ett kundserviceteam. Det är också för dig som vill fördjupa dina kunskaper om hur du kan öka kundnöjdheten och skapa en enastående kundupplevelse.
Vi ses!