Därför ska du satsa på kundservice i tuffa tider
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialHur ska ett företag bli bäst på kundservice utan att behöva fördubbla sina resurser? En stor del av lösningen ligger i att göra det möjligt för kunderna att hjälpa sig själva.
Kundservice är relevant för de allra flesta företag, och behovet av kundservice kommer förmodligen bara att öka de kommande åren. För många kan kundservice faktiskt vara en viktig konkurrensfördel för att vinna kunder på en allt tuffare marknad. Så hur ska ett företag bli bäst på kundservice utan att behöva fördubbla sina resurser? En stor del av lösningen ligger i att göra det möjligt för kunderna att hjälpa sig själva. I den här guiden går vi igenom vad självhjälp inom kundservice innebär samt fördelarna med att ha en självhjälpslösning. Vi ger också flera tips på hur man lyckas med självhjälp inom kundservice.
Trevlig läsning!
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material