Så effektiviserar du er kundservice
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden ...
Läs inlägget guider och materialLojala och nöjda kunder får man genom att göra allt så enkelt som möjligt för kunden. Det är i alla fall vad Sandra Alenius på Telia tror. Med en lång erfarenhet av kundservice på flera stora bolag har Sandra skapat sig en bild av vad som krävs för att hålla sina kunder nöjda. Läs vår intervju där hon berättar om sin karriär, hur hon arbetar på Telia och vad hon tror om framtiden för kundservice.
I Kundos reportageserie om kundservicechefer - för kundservicechefer träffar vi kundservicechefer och diskuterar utmaningar, synen på kundservice och såklart vad som gjorde att de en gång i tiden började arbeta med just kundservice.
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden ...
Läs inlägget guider och materialTill följd av den rådande pandemin har många tvingats till hem- och distansarbete. Något som har blivit en utmaning för ...
Läs inlägget guider och materialI den här guiden vill vi dig ge en övergripande bild och en bra startpunkt för att skapa en modern, effektiv, kundcentrerad ...
Läs inlägget guider och material