Därför ska du satsa på kundservice i tuffa tider
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och material“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ofta tillsammans avslöjar att vi har ett ganska snävt perspektiv på kundservice. Viljan att skapa en mer effektiv kundservice indikerar att vi vill spara kostnader kopplade till funktionen.
Det är förstås en både rimlig och bra ambition, inte minst när antalet ärenden ökar vilket driver kostnader genom ytterligare personalbehov. Men idag är kundservice en så viktig funktion för kundnöjdhet, lojalitet och merförsäljning att frågan om att skapa en effektiv kundservice alltid måste ses i det perspektivet. I den här guiden vill vi hjälpa dig att tänka på effektivisering på rätt sätt.
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material