Möt Christine, Customer Success Manager på Kundo
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget bloggMed 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på Bravidas löneavdelning och deras förmåga att snabbt hantera inkommande ärenden. Vi fick ett samtal med lönechefen Anders Löfblom som berättar om varför de valde Kundo för hanteringen av e-post.
Anders kom först i kontakt med Kundos verktyg på sin tidigare arbetsplats. Precis som på Bravida hade man där ursprungligen hanterat den stora mängden inkommande mail i traditionella e-postprogram som Outlook, vilket skapade utmaningar kring samarbete och insyn. Att införa Kundo för att bättre hantera de stora volymerna av e-post blev därför ett naturligt steg för Anders när han tog rollen som lönechef på Bravida.
– Tidigare var vi väldigt beroende av enskilda individer för att svara på frågor inom ett visst område som ofta hamnade i inkorgen hos respektive medarbetare. Det gjorde hanteringen sårbar och skapade mycket stress, till exempel när någon var hemma och var sjuk. Den problematiken är helt borta nu och vi kan enkelt hjälpas åt inom och mellan teamen i ett gemensamt ärendehanteringssystem, fortsätter Anders.
Vill du veta mer om hur Bravidas löneavdelning effektiviserat sin hantering av inkommande mail? Ladda ned och läs hela intervjun med Anders Löfblom här:
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget bloggAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget bloggHos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell ...
Läs inlägget blogg