1

Kundbarometern - Automatisk analys av tonläget i Kundo Mail

2021-08-24 Ylva Espling
 
 

Som en del i vår AI-satsning lanserar vi nu Kundbarometern för Kundo Mail.

Kundbarometern analyserar automatiskt tonläget i de mail som skickas till er. Uttrycker de som kontaktar er sig på ett positivt eller negativt sätt? Sticker en viss typ av ärenden eller ämnen ut som mer positiva eller negativa? Hur förändras det över tid?  Detta är frågor ni kan få svar på med hjälp av Kundbarometern!

Här finns insikter att hämta för alla. Insikter som inte bara berör kundservice, utan som visar hur hela organisationen påverkar de ärenden som kommer in till kundservice. Insikter som kan starta rätt typer av diskussioner, som kan skapa förståelse, och som faktiskt kan stärka kundservice som funktion. Det är värdefulla insikter!

Lär dig mer om hur Kundbarometern fungerar och hur ni kan använda den.

Funderar du på hur Kundbarometern kan hjälpa er? Kontakta er success manager eller skicka ett mail till customer@kundo.se! 

 
 
 
2021-08-24 Ylva Espling
 
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!