Svara på Instagram via Kundo

Emil Stenström

Emil Stenström

Nu kan du svara på Instagram-meddelanden via Kundo! Kanalen läggs till med några klick och dyker upp bland alla andra kanaler i dashboarden.

Vi fortsätter vår marsch för att lägga till allt fler kundservicekanaler i Kundo. Nu är det möjligt att svara Instagram Direct Messages direkt i Kundo.

För att komma igång skapar du en ny Instagram-kanal under inställningar, kopplar ihop den med er Instagram-sida, och sen är ni igång.

När det kommer meddelanden till er på Instagram dyker de direkt upp i er dashboard.

Precis som för Facebook Messenger kan ni välja om de ska markeras som högsta prioritiet eller prioriteras efter datum som alla andra kanaler.

Alla verktyg ni är vana vid syns till höger i redaktörsverktygen: Uppföljning, tilldelning, prioritering, kommentarer och be om hjälp.

Vill ni ha hjälp att komma igång med Instagram i Social? Kontakta då er success manager eller skicka ett mail via customer@kundo.seså visar vi hur det fungerar!