Kundo Calls

Hantera era telefonsamtal direkt i Kundo

Telefon fortsätter att vara den populäraste kanalen för kundservice. Något som vår senaste rapport tydligt pekar på. Därför har vi skapat Kundo Calls. Modulen som gör det möjligt för er att snabbt och enkelt logga och hantera telefonsamtal direkt i Kundo. 

  • Enkelt och snabbt att komma igång med att logga och tagga samtal i Kundo.
  • Smarta funktioner för samarbete, uppföljning och ärendehantering.
  • Få tydlig statistik över era inkommande telefonsamtal.

Hantera den populäraste kundservicekanalen

Telefon fortsätter att år efter år vara den populäraste kundservicekanalen. Med Kundo Calls kan du hantera telefonsamtal direkt i Kundos verktyg.

 
 

Smarta funktioner för samarbete och uppföljning

Med Kundo Calls kan du dra nytta av alla smarta funktioner för samarbete och uppföljning som redan finns i Kundo. Se till att inga ärenden faller mellan stolarna och att allt som kräver uppföljning tas om hand av dig eller dina kollegor.

Alla kundservicekanaler på ett och samma ställe

Nu blir Kundo ett ännu mer komplett verktyg! Med Kundo Calls hanterar du era inkommande telefonsamtal på samma sätt och på samma ställe som alla dina andra kundservicekanaler.

 
 

Avancerad statistik ger er djupa insikter om era kunder

Med statistiken i Kundo får ni en övergripande bild av alla era inkommande telefonsamtal. Få en klar bild av vad era kunder undrar över och jämför era olika kundservicekanaler med varandra.

Inrego växte ur sin befintliga lösning och hittade Kundo

"Vi har effektiviserat vårt arbete tack vare Kundo och kunnat skapa en struktur som gör att inget kan falla mellan stolarna."

- Jakob Stillman

Läs hela berättelsen

Kundo möjliggör kraftig tillväxt med fortsatt hög servicenivå för Steamery

"Med en tillgänglig kundservice känner sig våra kunder närmare bolaget. Vi hjälper dem att förstå produkterna och att fatta beslut online"

- Petra Ringström

Läs hela berättelsen

Kundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen

”Vi såg fördelar med att det var integrerat”

- Susanne Andersson

Läs hela berättelsen

”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding”

"Vi kände att vi behövde hitta ett sätt att nå ut till flera samtidigt på ett smidigt sätt, samtidigt som vi ville upplevas mer kundvänliga"

- Emma Franzén

Läs hela berättelsen

“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete”

"Genom att mailen som kommer in kan kategoriseras i flera dimensioner kan jag som chef enkelt få svar på frågan om hur mycket ärenden vi får in inom enskilda områden"

- Anders Löfblom

Läs hela berättelsen

Fler får svar direkt, tack vare forumet

"Många medlemmar hittar svaren på sina frågor i forumet"

- Emma Petersson

Läs hela berättelsen

Med Chattassistenten får kunderna ett val

"Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en fråga eller själva hitta svaret med hjälp av Chattassistenten"

- Lena Hedström Wallin

Läs hela berättelsen

Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun

"Vi tyckte direkt att det var ett enkelt och smart verktyg. Det var lättnavigerat, bra sökfunktionalitet och lätt att använda för våra handläggare. Vi såg möjligheten att flera kunde ta del av samma svar utan att ta kontakt med oss via telefon eller mail"

- Maria Sjödin Nilsson

Läs hela berättelsen

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life

"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"

- Lovisa Fasth

Läs hela berättelsen
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Upptäck mer från Kundo

1 Min läsning
Inrego

Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, renovera och sälja datorer och ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Ängelholms kommun

Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med sina 20 kundtjänsthandläggare på cirka 43 000 invånare är ...

Läs inlägget kundberättelser

Mer än ett verktyg

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all kundservice på ett ställe

Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!








 

 

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger, Facebook och Instagram.
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • En väg in till kundservice
  • Enkel att uppdatera och ändra
  • En naturlig del av er hemsida
Mer om Help Center
Rityta 8

Calls

  • Enkelt och snabbt att igång med att logga och tagga samtal i Kundo.
  • Smarta funktioner för samarbete, uppföljning och ärendehantering.
  • Få tydlig statistik över era inkommande telefonsamtal.
Mer om Calls
Calls-0-1