Kundo Logo Kundservicedagen 2022 - 09.00-17.00 17 november

Delta digitalt på årets kundserviceevent!

År 2022 slår vi på stora trumman och arrangerar för första gången någonsin Kundservicedagen! Det blir en heldag fylld med inspirerande föreläsningar, tankeväckande spaningar och mycket, mycket mer.
Anmäl dig nu!

Framtidens kundvärde

Pratar du "om" eller "med" era kunder? Hur ska du fortsätta vara relevant när förväntningarna ständigt ökar? Lär du dig snabbare än världen förändras?

I den här föreläsningen utforskar vi vad kundvärde betyder 2022 och hur du kan utveckla både er kundservice och dig själv med hjälp av enkla tankesätt och verktyg. David Ståhlberg har hela tiden nya perspektiv och insikter om de senaste trenderna. Men framför allt kommer han med förståelsen och energin för att omvandla vår komplexa värld av förändring till handling.

David Ståhlberg är en av Sveriges främsta experter inom förändringsledning kopplat till digitalisering. På hans CV ryms flera ledande roller på bland annat Google och Procter & Gamble.

 
 

Kundservice som hjärtat i organisationens förbättringsarbete

Linda Öhling har mångårig erfarenhet av att arbeta med kundupplevelsen och driver nu företaget House of CX. Under hösten påbörjar hon en roll som kursledare för Customer Experience Management inom IHM Business Schools nyetablerade utbildning Customer Experience Specialist. Linda har en stark passion för kundcentriskt arbete och ser att kundservice har en avgörande roll i arbetet att förbättra kundupplevelsen. Vad det kan innebära, både på scenen och bakom, det ser Linda fram emot att dela sina erfarenheter kring.

Värderingsdriven och lärande kultur

I tider då de tvära kasten tycks avlösa varandra tvingas vi som människor och organisationer ständigt förändra oss. Hur ska vi kunna fatta rätt beslut för vår verksamhet? Och hur skapar vi en kultur där utveckling och lärande står i fokus?

Under en timme kommer vi höra Alexander  Dryseliusvi från Self Leaders berätta om psykologin bakom engagemang, motivation och lärande.

 
 

Mätbar kundservice

Med 25 års branscherfarenhet och egen utveckling av teknik, metodik och kompetens
är Quicksearch ett förstahandsval för resultatskapande agerbar feedback inom kund- och medarbetarundersökningar. Regionschef Samuel Wahlgren kommer under Kundservicedagen att prata om "Voice of customer" kopplat till kundservice, ett område han har över ett decenniums erfarenhet ifrån.

Kultur som konkurrensfördel

En stark företagskultur är en konkurrensfördel. På detta pass går Kundos grundare och HR-chef Jonatan Larsson igenom hur vi kan stärka kulturen i våra team och våra företag, för att nå längre och få nöjdare kunder. Och så får vi svaret på frågan om “culture eats strategy for breakfast”.

 
 

Information

Hela Kundservicedagen 2022 sänds live så att du kan ta dela av alla föreläsningar oavsett var du befinner dig.

Här hittar du dagens program

Kundservicedagen 2022 är helt kostnadsfritt

  • När: 17 november 09.00 - 17.00
  • Du som anmält dig får en länk till livesändningen dagen innan

Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss