Fler tjänster från Kundo

Tillsammans skapar våra huvudprodukter: Forum, Mail, Chat, Knowledge och Social, en helhetslösning som hjälper er att skapa bättre kundservice. 

Boka demo

Chattassistenten - ett bättre alternativ till en chatbot

Effektivisera kunddialogen i chatten utan att göra avkall på det personliga bemötandet.

Läs mer
 
 

Smidig ärendehantering

Med vårt ärendehanteringssystem hanterar ni enkelt inkommande frågor via e-post, chat, sociala medier och frågeforum. Våra verktyg har också stöd för att enkelt publicera och underhålla er kunskapsbank och FAQ.

Läs mer

Helpdesk software som förbättrar kundservice

I Kundos helpdesk software hanterar ni enkelt inkommande frågor från alla populära kanaler. Ni kan svara på frågor via mail, chat, Facebook eller som inlägg i ert frågeforum. Kundos produkter gynnar såväl kundservice som slutkunden.

Läs mer
 
 

Kontaktcenter för medborgarservice

I Kundos lösning får ni en enkel men kraftfull lösning för att hantera er medborgarservice. Ni kan svara på frågor via mail, chat, Facebook eller som inlägg i ert frågeforum. En enkel lösning för kontaktcenter utan krånglig installation!

Läs mer

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning

1 Min läsning
Zinzino

Zinzino har idag en supportfunktion uppdelad i två delar. En för kunder och en för deras tusentals återförsäljare. För att ...

Läs inlägget kundberättelser