Möt Christine, Customer Success Manager på Kundo
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenMed Kundos smarta verktyg för digital kundservice effektiviserar ni ert arbete samtidigt som ni ser till att inga ärenden missas. Tydlig och bra statistik gör att ni enkelt kan få ut värdefulla insikter hela företaget har nytta av.
I Kundo samlar ni alla digitala kundservicekanaler på ett och samma stället. Slipp hantera massa olika system som inte fungerar tillsammans. Säkerställ istället att alla kundserviceärenden finns i samma system som är enkelt att jobba i.
Kundos förenklar samarbetet i ditt team. I det gemensamma gränssnittet kan alla kundservicemedarbetare arbeta samtidigt utan risk för krock eller att något missas. Ni ser enkelt vem som arbetar med ett ärenden och när ett ärende är avslutat.
Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!
Med Chattassistenten får kunderna ett val
"Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en fråga eller själva hitta svaret med hjälp av Chattassistenten"
- Lena Hedström Wallin
Läs hela berättelsenKundo möjliggör kraftig tillväxt med fortsatt hög servicenivå för Steamery
"Med en tillgänglig kundservice känner sig våra kunder närmare bolaget. Vi hjälper dem att förstå produkterna och att fatta beslut online"
- Petra Ringström
Läs hela berättelsenKunskapsbanken är navet i SKB:s serviceorganisation
"Vi vill att alla ska kunna svara på alla typer av frågor. Därför har kunskapsbanken blivit ett så viktigt verktyg"
- Katarina Sekban Lind
Läs hela berättelsenKundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life
"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"
- Lovisa Fasth
Läs hela berättelsen65% färre frågor till kundtjänst
"Forumet blev snabbt väldigt populärt internt, inte minst eftersom det frigjorde mycket tid. Resurserna vi sparar lägger vi på andra kvalitativa projekt inom kundservice."
- Christina Bröthlin
Läs hela berättelsenKundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi insåg att Kundo erbjöd en helhetslösning som gör det enklare för oss att börja samla vår kommunikation i ett verktyg"
- Tomas Melinder
Läs hela berättelsenFärre frågor till FOREX kundservice med Kundo Forum
"Redan efter ett kvartal märktes en tydlig minskning i antalet telefonsamtal med 15%"
- Peter Claesson
Läs hela berättelsenFinlands piggaste mobiloperatör använder Kundo för att komma närmare kunderna
"Vi har lyckats minska antalet samtal och mail inom flera områden. I vissa fall har effekten varit enorm!"
- Tom Lindberg
Läs hela berättelsenKontroll och skalbarhet i kundservice hos Auctionet
"Att snabbt kunna tilldela ett ärende till sig själv eller en kollega gör det enkelt att tydligt fördela arbete och ansvar"
- Anna Nilsson
Läs hela berättelsenNär lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.
"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"
- Mari Önnevall
Läs hela berättelsenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenAtt hålla koll på alla ärenden som kommer in till kundservice kan i vissa fall vara allt annat än enkelt. Utan ordentliga ...
Läs inlägget guider och materialFör femte gången har vi på Kundo tagit temperaturen på kundservicebranschen. Den här gången har vi valt att även titta ...
Läs inlägget guider och materialVi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.