Kundo För Företag

Det enda verktyget ni behöver för all er digitala kundservice

Med Kundos smarta verktyg för digital kundservice effektiviserar ni ert arbete samtidigt som ni ser till att inga ärenden missas. Tydlig och bra statistik gör att ni enkelt kan få ut värdefulla insikter hela företaget har nytta av.

Exempel på företag som använder Kundo
apoteket-1 arla-1 selecta

Fördelar med Kundo

 
Undvik olika system

I Kundo samlar ni alla digitala kundservicekanaler på ett och samma stället. Slipp hantera massa olika system som inte fungerar tillsammans. Säkerställ istället att alla kundserviceärenden finns i samma system som är enkelt att jobba i.

 
Uppmuntrar till samarbete

Kundos förenklar samarbetet i ditt team. I det gemensamma gränssnittet kan alla kundservicemedarbetare arbeta samtidigt utan risk för krock eller att något missas. Ni ser enkelt vem som arbetar med ett ärenden och när ett ärende är avslutat.

Samla all digital kundservice på ett ställe

I Kundo samlar ni enkelt alla de vanligaste kanalerna för digital kundservice.  






 

 

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Med Chattassistenten får kunderna ett val

"Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en fråga eller själva hitta svaret med hjälp av Chattassistenten"

- Lena Hedström Wallin

Läs hela berättelsen

Kundo möjliggör kraftig tillväxt med fortsatt hög servicenivå för Steamery

"Med en tillgänglig kundservice känner sig våra kunder närmare bolaget. Vi hjälper dem att förstå produkterna och att fatta beslut online"

- Petra Ringström

Läs hela berättelsen

Kunskapsbanken är navet i SKB:s serviceorganisation

"Vi vill att alla ska kunna svara på alla typer av frågor. Därför har kunskapsbanken blivit ett så viktigt verktyg"

- Katarina Sekban Lind

Läs hela berättelsen

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life

"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"

- Lovisa Fasth

Läs hela berättelsen

65% färre frågor till kundtjänst

"Forumet blev snabbt väldigt populärt internt, inte minst eftersom det frigjorde mycket tid. Resurserna vi sparar lägger vi på andra kvalitativa projekt inom kundservice."

- Christina Bröthlin

Läs hela berättelsen

Kundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi insåg att Kundo erbjöd en helhetslösning som gör det enklare för oss att börja samla vår kommunikation i ett verktyg"

- Tomas Melinder

Läs hela berättelsen

Färre frågor till FOREX kundservice med Kundo Forum

"Redan efter ett kvartal märktes en tydlig minskning i antalet telefonsamtal med 15%"

- Peter Claesson

Läs hela berättelsen

Finlands piggaste mobiloperatör använder Kundo för att komma närmare kunderna

"Vi har lyckats minska antalet samtal och mail inom flera områden. I vissa fall har effekten varit enorm!"

- Tom Lindberg

Läs hela berättelsen

Kontroll och skalbarhet i kundservice hos Auctionet

"Att snabbt kunna tilldela ett ärende till sig själv eller en kollega gör det enkelt att tydligt fördela arbete och ansvar"

- Anna Nilsson

Läs hela berättelsen

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.

"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"

- Mari Önnevall

Läs hela berättelsen

Mer material

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis