Webbinar 31/5: Effektiv kundservice med AI-teknik
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserMed Kundos smarta verktyg för digital kundservice effektiviserar ni ert arbete samtidigt som ni ser till att inga ärenden missas. Tydlig och bra statistik gör att ni enkelt kan få ut värdefulla insikter hela företaget har nytta av.
I Kundo samlar ni alla digitala kundservicekanaler på ett och samma stället. Slipp hantera massa olika system som inte fungerar tillsammans. Säkerställ istället att alla kundserviceärenden finns i samma system som är enkelt att jobba i.
Kundos förenklar samarbetet i ditt team. I det gemensamma gränssnittet kan alla kundservicemedarbetare arbeta samtidigt utan risk för krock eller att något missas. Ni ser enkelt vem som arbetar med ett ärenden och när ett ärende är avslutat.
Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo
"Vi får personliga svar och känner att Kundo är där för oss"
- Caroline Haglind
Läs hela berättelsenInrego växte ur sin befintliga lösning och hittade Kundo
"Vi har effektiviserat vårt arbete tack vare Kundo och kunnat skapa en struktur som gör att inget kan falla mellan stolarna."
- Jakob Stillman
Läs hela berättelsenMed Chattassistenten får kunderna ett val
"Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en fråga eller själva hitta svaret med hjälp av Chattassistenten"
- Lena Hedström Wallin
Läs hela berättelsenKundo möjliggör kraftig tillväxt med fortsatt hög servicenivå för Steamery
"Med en tillgänglig kundservice känner sig våra kunder närmare bolaget. Vi hjälper dem att förstå produkterna och att fatta beslut online"
- Petra Ringström
Läs hela berättelsenKunskapsbanken är navet i SKB:s serviceorganisation
"Vi vill att alla ska kunna svara på alla typer av frågor. Därför har kunskapsbanken blivit ett så viktigt verktyg"
- Katarina Sekban Lind
Läs hela berättelsenKundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life
"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"
- Lovisa Fasth
Läs hela berättelsen65% färre frågor till kundtjänst
"Forumet blev snabbt väldigt populärt internt, inte minst eftersom det frigjorde mycket tid. Resurserna vi sparar lägger vi på andra kvalitativa projekt inom kundservice."
- Christina Bröthlin
Läs hela berättelsenKundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi insåg att Kundo erbjöd en helhetslösning som gör det enklare för oss att börja samla vår kommunikation i ett verktyg"
- Tomas Melinder
Läs hela berättelsenFärre frågor till FOREX kundservice med Kundo Forum
"Redan efter ett kvartal märktes en tydlig minskning i antalet telefonsamtal med 15%"
- Peter Claesson
Läs hela berättelsenFinlands piggaste mobiloperatör använder Kundo för att komma närmare kunderna
"Vi har lyckats minska antalet samtal och mail inom flera områden. I vissa fall har effekten varit enorm!"
- Tom Lindberg
Läs hela berättelsenKontroll och skalbarhet i kundservice hos Auctionet
"Att snabbt kunna tilldela ett ärende till sig själv eller en kollega gör det enkelt att tydligt fördela arbete och ansvar"
- Anna Nilsson
Läs hela berättelsenNär lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.
"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"
- Mari Önnevall
Läs hela berättelsenOnsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Läs inlägget kundobloggenVi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget kundobloggenNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...
Läs inlägget kundberättelser40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...
Läs inlägget kundberättelserEffektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...
Läs inlägget kundberättelserKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget kundobloggenVi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.