Kundo För Ideell Förening

Enkla verktyg som samlar alla era kommunikationskanaler på ett ställe

Kundos verktyg för digital kommunikation och support är enkla, smarta och användarvänliga. Med stöd för alla digitala kommunikationskanaler samlar ni alla era inkommande frågor och ärenden på ett och samma ställe. Bra för er och bra för era medlemmar.

Ideella föreningar som använder Kundo
barncancerfonden-1 lakareutangranser-1 plan

Fördelar med Kundo

 
Lokal leverantör

Som en svensk leverantör med stark lokal närvaro är vi aldrig långt borta från våra kunder. Med ett stort Customer Success-team och support på svenska säkerställer vi att alla våra kunder får ut maximalt av sina produkter.

 
Snabb uppstart

Det är enkelt att komma igång med Kundo. Vi hjälper dig vid uppstarten och ser till att alla som ska jobba i verktygen är bekväma med funktionerna innan lansering. Då Kundo är en molntjänst slipper ni också krångliga installationer och uppdateringar.

Kundo, samhälle & klimat

Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.

Samhälle & klimat
 

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Mindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden

"Vi ser direkt vem som arbetar med en fråga och har mycket bättre kontroll än tidigare"

- Nathalie Lindblad

Läs hela berättelsen

Kundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen

”Vi såg fördelar med att det var integrerat”

- Susanne Andersson

Läs hela berättelsen

Mer material

1 Min läsning
Zinzino

Zinzino har idag en supportfunktion uppdelad i två delar. En för kunder och en för deras tusentals återförsäljare. För att ...

Läs inlägget kundberättelser

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis