Kundo För Ideella Föreningar

Samla er kommunikation i ett enkelt verktyg.

Kundos verktyg för digital kommunikation och support är enkelt, smart och användarvänligt. Ni samlar alla era inkommande frågor och ärenden på ett och samma ställe. Enkelt för er och enkelt för era medlemmar.

Exempel på ideella föreningar som använder Kundo
barncancerfonden-1 lakareutangranser-1 plan

Fördelar med Kundo

 
Lokal leverantör

Som en svensk leverantör med stark lokal närvaro är vi aldrig långt borta från våra kunder. Med ett stort Customer Success-team och support på svenska säkerställer vi att alla våra kunder lyckas så bra som möjligt.

 
Snabb uppstart

Det är enkelt att komma igång med Kundo. Vi hjälper dig vid uppstarten och ser till att alla som ska jobba i verktygen är bekväma med funktionerna innan lansering. Då Kundo är en molntjänst slipper ni också krångliga installationer och uppdateringar.

Kundo, samhälle & klimat

Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.

 

Fler får svar direkt, tack vare forumet

"Många medlemmar hittar svaren på sina frågor i forumet"

- Emma Petersson

Läs hela berättelsen

Mindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden

"Vi ser direkt vem som arbetar med en fråga och har mycket bättre kontroll än tidigare"

- Nathalie Lindblad

Läs hela berättelsen

Kundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen

”Vi såg fördelar med att det var integrerat”

- Susanne Andersson

Läs hela berättelsen

Mer material

3 Min läsning
Kila Möbler

”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Hemglass

40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...

Läs inlägget kundberättelser
2 Min läsning
Arla

Effektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...

Läs inlägget kundberättelser

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis