Möt Christine, Customer Success Manager på Kundo
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenKundos verktyg för digital kommunikation och support är enkelt, smart och användarvänligt. Ni samlar alla era inkommande frågor och ärenden på ett och samma ställe. Enkelt för er och enkelt för era medlemmar.
Som en svensk leverantör med stark lokal närvaro är vi aldrig långt borta från våra kunder. Med ett stort Customer Success-team och support på svenska säkerställer vi att alla våra kunder lyckas så bra som möjligt.
Det är enkelt att komma igång med Kundo. Vi hjälper dig vid uppstarten och ser till att alla som ska jobba i verktygen är bekväma med funktionerna innan lansering. Då Kundo är en molntjänst slipper ni också krångliga installationer och uppdateringar.
Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.
Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!
Fler får svar direkt, tack vare forumet
"Många medlemmar hittar svaren på sina frågor i forumet"
- Emma Petersson
Läs hela berättelsenMindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden
"Vi ser direkt vem som arbetar med en fråga och har mycket bättre kontroll än tidigare"
- Nathalie Lindblad
Läs hela berättelsenKundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen
”Vi såg fördelar med att det var integrerat”
- Susanne Andersson
Läs hela berättelsenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenAtt hålla koll på alla ärenden som kommer in till kundservice kan i vissa fall vara allt annat än enkelt. Utan ordentliga ...
Läs inlägget guider och materialFör femte gången har vi på Kundo tagit temperaturen på kundservicebranschen. Den här gången har vi valt att även titta ...
Läs inlägget guider och materialVi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.