Kundservice i Norden 2023
Vi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialKundos verktyg för digital kommunikation och support är enkelt, smart och användarvänligt. Ni samlar alla era inkommande frågor och ärenden på ett och samma ställe. Enkelt för er och enkelt för era medlemmar.
Som en svensk leverantör med stark lokal närvaro är vi aldrig långt borta från våra kunder. Med ett stort Customer Success-team och support på svenska säkerställer vi att alla våra kunder lyckas så bra som möjligt.
Det är enkelt att komma igång med Kundo. Vi hjälper dig vid uppstarten och ser till att alla som ska jobba i verktygen är bekväma med funktionerna innan lansering. Då Kundo är en molntjänst slipper ni också krångliga installationer och uppdateringar.
Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.
Fler får svar direkt, tack vare forumet
"Många medlemmar hittar svaren på sina frågor i forumet"
- Emma Petersson
Läs hela berättelsenMindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden
"Vi ser direkt vem som arbetar med en fråga och har mycket bättre kontroll än tidigare"
- Nathalie Lindblad
Läs hela berättelsenKundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen
”Vi såg fördelar med att det var integrerat”
- Susanne Andersson
Läs hela berättelsenVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget kundobloggenNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...
Läs inlägget kundberättelserSpråket ni använder påverkar vad kunderna känner för er. Om era texter är mer tydliga, blir det dessutom lättare för era ...
Läs inlägget event och kurserAtt möta en kund i sociala medier är en konst! När röstläge och kroppsspråk saknas kan det lätt bli missförstånd. Vad är det ...
Läs inlägget event och kurserVill du som är ledare för ett kundserviceteam bli bättre på att ge konkret feedback? Anmäl dig till vår halvdagsutbildning, ...
Läs inlägget event och kurser40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...
Läs inlägget kundberättelserEffektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...
Läs inlägget kundberättelserKunderna har allt högre förväntningar på de företag de väljer att handla hos och god kundservice har aldrig varit viktigare. ...
Läs inlägget guider och materialKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget kundobloggenKundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget kundobloggenVi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.