Smidig kontaktcenterlösning för offentlig sektor och kommuner

Med vårt verktyg för medborgardialog och medborgarservice hanterar ni enkelt inkommande frågor via e-post, chat, sociala medier och frågeforum.  Ni blir mer tillgängliga och effektiva i ert arbete inom digital medborgarservice.

Samla dialogen i ett kraftfullt verktyg för Kontaktcenter

Nu behöver ni inte längre använda flera olika verktyg för ärenden i olika kanaler. Kundo fungerar lika bra för medborgarservice oavsett om ni bara arbetar att svara på frågor via e-post eller i 10-tals olika kanaler samtidigt. Alla frågor kan automatiskt tilldelas ärendenummer och strukturerat följas upp.

 
 

Få bättre överblick med enkel ärendehantering

I Kontaktcentrets gemensamma dashboard ser ni tydligt vad som är obesvarat, vad ni svarat tidigare och vem som arbetar med vad. Ni kan skapa SLA:er och få påminnelser om ett ärende legat obesvarat för länge.

Förenkla samarbetet i er medborgarservice

I Kundo kan flera personer arbeta samtidigt och samarbeta kring inkommande ärenden utan att krocka eller dubbelarbeta. Ni kan tilldela varandra ärenden, skriva kommentarer och ställa frågor till kollegor. Allt i samma verktyg.

 
 

Kontaktcenter med statistik och uppföljning

Ni kan se omfattande statistik av antal inkommande ärenden från medborgare, hur många frågor varje medarbetare besvarat samt era svarstider. Ni kan också kategorisera ärenden i olika strukturer för att få mer insikter i medborgarnas frågor och problem.

 

Funktioner i Kundos verktyg för medborgarservice

  • Ärendehantering för mail, chatt och sociala medier
  • Samarbeta smidigt. Du ser vad kollegorna gör i realtid.
  • Tilldela, kategorisera, kommentera och fråga kollegor.
  • Ärendenummer för enklare uppföljning
  • Inställningar för svarstider och öppettider
  • Statistik och uppföljning
  • Och mycket mer!
 

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning