Öka er kundnöjdhet med enkla kundundersökningar

Få värdefulla insikter om era hur era kunder upplever er kundservice och hur ni kan öka er kundnöjdhet med hjälp av enkla kundundersökningar. 

  • Få värdefulla insikter om er kundservice
  • Öka er kundnöjdhet
  • Utveckla teamet med användbar feedback

Få värdefulla insikter om er kundservice

Ta reda på hur era kunder upplever er kundservice genom enkla kundundersökningar via mail och chatt efter varje avslutat ärende. I våra kundundersökningar får era kunder både möjlighet att betygsätta sina upplevelser och lämna frivilliga kommentarer.

 
 

Öka er kundnöjdhet

Genom löpande feedback från era kunder får ni veta vad era kunder tycker fungerar bra och vad som kan förbättras i er kundservice. Dessa insikter kan ni sedan använda för att utveckla er verksamhet och öka kundnöjdheten.  

Utveckla teamet med användbar feedback

Att använda sig av kundundersökningar är ett bra sätt för att samla in feedback som kan användas för att lyfta värdet av er kundservice i organisationen och för att coacha era kundservicemedarbetare. Resultaten sammanställs både på grupp- och individnivå och går att följa över tid och för de olika kanalerna

 

Vill du veta mer?