kurs

Ledarskap inom kundservice

Kort om kursen

Vill du vässa dina kunskaper inom ledarskap om hur man leder sitt kundserviceteam på bästa sätt? Kursen erbjuder två tillfällen att fokusera på hur man ger tydlig feedback och hur leder man bra möten på distans.

 

 

Oavsett om du är ny teamleader eller är en erfaren ledare som vill spetsa dina kunskaper om hur man leder sitt kundserviceteam på bästa sätt så hjälper den här utbildningen dig att öka förståelsen för gruppens förutsättningar. Kursen fokuserar på två områden och hålls vid två tillfällen.

Som kund till Kundo kostar denna kurs 2500kr/deltagare. Övriga priser hittar du här bredvid.

Kursen hålls i två delar

- Feedback – hur ger jag tydlig feedback? Hur säger jag till när något inte funkar bra? Hur kan man motivera medarbetarna med feedback?

- Möten – hur leder jag ett möte där ett gäng är på distans och andra på plats? Hur gör jag mina möten intressanta så att folk faktiskt är aktiva, delaktiga och inte somnar?

Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktiska övningar.

Begränsade platser så skynda dig att anmäla! 

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på events@kundo.se.

Ledarskap för dig som jobbar inom kundservice
Kurslängd
2X3 timmar
Pris:
Kund till Kundo:
 
2500kr/person
 
Ej kund till Kundo:
 
2900kr/person
Kurstillfällen
 
1/12   Kl. 09:00 
13/1   Kl. 09:00