Kundo För Offentlig Sektor

Frigör tid med smarta verktyg för era digitala kanaler

Med Kundos verktyg för support och kommunikation blir ni mer tillgängliga och effektiva i ert arbete med digital medborgarservice. Erbjud medborgare att kontakta er i den kanal de själva föredrar och samla frågorna i en och samma överskådliga vy.

Några av våra kunder inom offentlig sektor
angelholm-1 sr-2 jordbruksverket

Fördelar med Kundo

 
Trygg och lokal leverantör

För oss är det väldigt viktigt att våra kunder känner sig trygga. Både när det kommer till samarbetet med oss som leverantör och med vår faktiska produkt. Säker hantering av data i enlighet med GDPR är därför en självklarhet för oss.

 
Lätt att köpa in

Vi vill att det ska vara så lätt som möjligt att köpa in Kundo, oavsett vilken typ av organisation ni är eller vilka vägar ni måste ta vid inköp. Därför har vi gjort det enkelt att både avropa och upphandla Kundo via ramavtal.

Kundo, samhälle & klimat

Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.

Samhälle & klimat
 

Samla all digital kundservice på ett ställe

I Kundo samlar ni enkelt alla de vanligaste kanalerna för digital kundservice.  






 

 

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo är uppskattat av både kunder och personal på Jordbruksverket

"Vi som arbetar i verktyget uppskattar verktygets enkelhet och tycker att det är trevligt att jobba i"

- Lars Borgmark

Läs hela berättelsen

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.

"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"

- Mari Önnevall

Läs hela berättelsen

Mer material

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis