Effektivisera er kundservice på rätt sätt
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggenMed Kundos verktyg för support och kommunikation blir ni mer tillgängliga och effektiva i ert arbete med digital medborgarservice. Erbjud medborgare att kontakta er i den kanal de själva föredrar och samla frågorna i en och samma överskådliga vy.
För oss är det väldigt viktigt att våra kunder känner sig trygga. Både när det kommer till samarbetet med oss som leverantör och med vår faktiska produkt. Säker hantering av data i enlighet med GDPR är därför en självklarhet för oss.
Vi vill att det ska vara så lätt som möjligt att köpa in Kundo, oavsett vilken typ av organisation ni är eller vilka vägar ni måste ta vid inköp. Därför har vi gjort det enkelt att både avropa och upphandla Kundo via ramavtal.
Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.
Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!
Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun
"Vi tyckte direkt att det var ett enkelt och smart verktyg. Det var lättnavigerat, bra sökfunktionalitet och lätt att använda för våra handläggare. Vi såg möjligheten att flera kunde ta del av samma svar utan att ta kontakt med oss via telefon eller mail"
- Maria Sjödin Nilsson
Läs hela berättelsenKundo är uppskattat av både kunder och personal på Jordbruksverket
"Vi som arbetar i verktyget uppskattar verktygets enkelhet och tycker att det är trevligt att jobba i"
- Lars Borgmark
Läs hela berättelsenNär lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.
"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"
- Mari Önnevall
Läs hela berättelsen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden ...
Läs inlägget guider och materialAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget kundobloggenVi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.