Kundo För Offentlig Sektor

Frigör tid med smarta verktyg för era digitala kanaler

Med Kundos verktyg för support och kommunikation blir ni mer tillgängliga och effektiva i ert arbete med digital medborgarservice. Erbjud medborgare att kontakta er i den kanal de själva föredrar och samla frågorna i en och samma överskådliga vy.

Några av våra kunder inom offentlig sektor
angelholm-1 sr-2 jordbruksverket-2 trelleborgs_kommun flen_kommun mkb_fab

Fördelar med Kundo

 
Trygg och lokal leverantör

För oss är det väldigt viktigt att våra kunder känner sig trygga. Både när det kommer till samarbetet med oss som leverantör och med vår faktiska produkt. Säker hantering av data i enlighet med GDPR är därför en självklarhet för oss.

 
Lätt att köpa in

Vi vill att det ska vara så lätt som möjligt att köpa in Kundo, oavsett vilken typ av organisation ni är eller vilka vägar ni måste ta vid inköp. Därför har vi gjort det enkelt att både avropa och upphandla Kundo via ramavtal.

Läs mer här

Kundo, samhälle & klimat

Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.

 

Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun

"Vi tyckte direkt att det var ett enkelt och smart verktyg. Det var lättnavigerat, bra sökfunktionalitet och lätt att använda för våra handläggare. Vi såg möjligheten att flera kunde ta del av samma svar utan att ta kontakt med oss via telefon eller mail"

- Maria Sjödin Nilsson

Läs hela berättelsen

Kundo är uppskattat av både kunder och personal på Jordbruksverket

"Vi som arbetar i verktyget uppskattar verktygets enkelhet och tycker att det är trevligt att jobba i"

- Lars Borgmark

Läs hela berättelsen

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.

"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"

- Mari Önnevall

Läs hela berättelsen

Mer material

1 Min läsning
Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...

Läs inlägget kundberättelser
4 Min läsning
Carlsberg

Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Inrego

“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...

Läs inlägget kundberättelser

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis