Mät NPS och utvärdera kunddialogen med Quicksearch
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo genom att erbjuda en integration med Quicksearch.
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenHos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell ...
Läs inlägget kundobloggenSom ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin styrelse. Nu tillsätter Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenDet blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och effektivisera sin kundservice. I den ...
Läs inlägget kundobloggen”Ett hjälpsamt företag som vill kunderna väl”. Det är bara ett av många positiva svar vi fått på våra regelbundna ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggenAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget kundobloggenCustomer Experience, eller CX, är ett begrepp som börjat användas allt flitigare under det senaste året. Med vad betyder det ...
Läs inlägget kundobloggenVi släpper nu in de första testkunderna för Kundbarometern, vårt automatiska verktyg för att analysera tonläget i alla era ...
Läs inlägget kundobloggenBra kundsupport skapar lojalitet, merförsäljning och billig marknadsföring. Här förklarar vi vikten av en bra kundupplevelse ...
Läs inlägget kundobloggen