Med Kundo kan du samla alla dina ärenden på ett ställe, oavsett vilken kanal de kommer från. På så sätt kan du enkelt samarbeta med kollegor, få en bra överblick över din kundservice och en samlad statistik för dina kanaler.
I plattformen kan du hantera ärenden från mail, chatt, Facebook, Instagram och telefon. Du kan erbjuda self-service via vårt forum och Help Center.
Det kan kännas utmanande med nya system och arbetssätt. Men oroa dig inte! Poängen med Kundo är det ska vara enkelt att skapa bra kundservice. Vi hjälper dig och dina kollegor att komma igång snabbt.
Se film: Kom igång med ärendehantering
Se film: Kom igång med self-sevice
Som lokal nordisk aktör är dataskydd och efterlevnad av GDPR en självklarhet för oss. Därför lagrar vi kunddata och personuppgifter enbart inom EU.
Kundo ska vara lätt att använda tillsammans med andra smarta verktyg! Läs mer om våra integrationer och partnerskap här.
Vi mäter ofta vår kundnöjdhet och är stolta över vår höga NPS Score: +45 på en skala från -100 till +100. Över 20 000 använder dagligen vår plattform.