2
Min läsning
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Nu är det dags att blicka tillbaka på det första kvartalet 2021 - vad hände egentligen i Kundo? Här är några exempel.
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nu kan ni använda Kundo i kombination med Quicksearch för att mäta hur nöjda era kunder är!
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
I Kundo Chat finns nu BankID för alla! Oavsett om era besökare använder mobilt BankID eller BankID på dator kan de nu ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Att hålla koll på alla ärenden som kommer in till kundservice kan i vissa fall vara allt annat än enkelt. Utan ordentliga ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
För femte gången har vi på Kundo tagit temperaturen på kundservicebranschen. Den här gången har vi valt att även titta ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget
kundobloggen
5
Min läsning
Hos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Som ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin styrelse. Nu tillsätter Kundo ...
Läs inlägget
kundobloggen
3
Min läsning
Det blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och effektivisera sin kundservice. I den ...
Läs inlägget
kundobloggen