Samhälle & klimat

Vi anser att företag har en viktig roll att spela i samhället och därför också ett extra stort ansvar. Vi har större möjlighet än den enskilda individen att skapa positiv förändring, göra vår röst hörd och därmed göra gott för samhälle och omvärld. Här kan du läsa mer om vårt arbete i samhällsfrågor.

Kollektivavtal - för en riktigt bra arbetsplats

Ända sedan starten har fokus på att skapa en riktigt attraktiv arbetsplats varit centralt för oss på Kundo. Det handlar inte om att bli överösta med förmåner, utan se till det som faktiskt ger värde för våra kollegor. Som en del i detta arbete har vi också valt att ingå kollektivavtal, en trygghets- och kvalitetsstämpel i vårt agerande.

 
 

Klimat - vad vi gör åt vår tids stora kris

Som företag kan vi bidra genom att minska vår klimatpåverkan genom att se över hur vi reser, vad vi köper in och hur vi arbetar med transporter. Vi arbetar aktivt med att minska vårt klimatavtryck, exempelvis klimatkompenserar vi alla våra resor och har infört vegetarisk mat som standard på kontoret.

Läs mer om vårt klimatarbete

Jämställdhet och mångfald

Vi är övertygade om att människor med olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa det klimat som krävs för en långsiktigt affärsmässig framgång, en attraktiv arbetsplats och en positiv kundupplevelse. Vi vill nå jämställdhet och ökad mångfald med inkluderande och fördomsfri rekrytering, och ett av våra mål är att förbättra fördelningen kvinnor/män i varje team varje år.

 

Samla all digital kundservice på ett ställe

I Kundo samlar ni enkelt alla de vanligaste kanalerna för digital kundservice.  






 

 

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning