2
Min läsning
Som en del av ett övergripande säkerhets- och förbättringsarbete har det blivit dags för Kundo att flytta till en ny adress. ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget
event och kurser
2
Min läsning
Kundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Här kommer en sammanfattning av de nya funktioner och förbättringar vi byggt i Kundo under Q1 2023!
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nu har vi integrerat Kundo med WhatsApp, vilket innebär att ni kan ta emot inkommande förfrågningar från WhatsApp och ...
Läs inlägget
produktnyheter
2
Min läsning
Med Kundo kan ni hantera inkommande frågor och svar från era kunder på ett effektivt sätt. Men vad händer när ni vill ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Vi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Med ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget
kundobloggen
5
Min läsning
Nedan finner du några av de produktförbättringar som släpptes i Kundo under 2022 års sista kvartal!
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...
Läs inlägget
kundberättelser
2
Min läsning
Nu kan ni direkt via Kundo mäta hur era kunder upplever den hjälp och service de fått i ärenden som kommit in via de två ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Har du också funderat över varför du manuellt behöver uppdatera Kundos dashboard varje gång en ny händelse har skett eller ...
Läs inlägget
produktnyheter
3
Min läsning
40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...
Läs inlägget
kundberättelser
2
Min läsning
Nu tar vi nästa steg i vårt telefoni-erbjudande genom att integrera med en av Nordens största operatörer för ...
Läs inlägget
produktnyheter
2
Min läsning
Effektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Kunderna har allt högre förväntningar på de företag de väljer att handla hos och god kundservice har aldrig varit viktigare. ...
Läs inlägget
guider och material
2
Min läsning
Vi har fått väldigt bra feedback på lanseringen av den nya versionen av be om hjälp-funktionen. Nu kommer ytterligare ...
Läs inlägget
produktnyheter
4
Min läsning
Vi lämnar en underbar sommar bakom oss och går in mot en minst lika härlig höst och vinterperiod! Som vanligt har de senaste ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
CX-experten Tanja Adell guidar dig igenom det snåriga ämnet Customer Experience och berättar hur du kan jobba för att skapa ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
I slutet av 2021 och början av 2022 samlade vi in data till den årliga kundtjänstrapporten. Vi samlade in cirka 150 svar ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Kundtjänst och kundtjänstbranschen har genomgått en stor förändring och digitalisering som utvecklas i rekordfart. Vi ser ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Får kunderna en bra upplevelse av att handla hos dig? Ser kundserviceteamet till att kunderna får en bra kundupplevelse? ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Hög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamledare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Kundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Alldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland annat kunde vi se att ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Med kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter Kundos expansion i en ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Precis som tidigare så har vi på Kundo även i år försökt ta reda på vad som händer i kundservicebranschen. Efter att ha ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Kära Kundovän! Först och främst vill vi tacka dig för att du följer oss på Kundo. Det uppskattar vi mycket! 2021 har varit ...
Läs inlägget
kundobloggen
2
Min läsning
Black Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Även om vi befinner oss i oroliga tider så förväntas ändå trycket på ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo. Varje år skickar Kundo ut en ...
Läs inlägget
kundobloggen
3
Min läsning
“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Med Chattassistenten får kunderna ett val Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Fler får svar direkt, tack vare forumet Emma Petersson arbetar sedan början av 2019 som medlemsvårdsansvarig och biträdande ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete” Med 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på ...
Läs inlägget
kundberättelser