Webbinar 31/5: Effektiv kundservice med AI-teknik
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserProdukten är förstås kärnan i vår verksamhet. Men vi vet att det krävs mer än en bra produkt för att skapa effektiv kundservice och nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att inkludera allt du behöver för att lyckas med din kundservice.
Vi guidar er igenom uppstart och konfiguration för att ni ska komma igång så snabbt som möjligt med Kundo. I plattformen hittar du flera utbildningsfilmer så att du och ditt team enkelt lär er alla funktioner och kan arbeta effektivt och smidigt redan från start.
För att du och ditt team ska få ut maximalt värde av Kundo är personlig service en viktig del av vårt erbjudande. Hos oss får du en dedikerad kontaktperson, en Success Manager, som hjälper er att sätta upp mål och nyckeltal och att följa upp dem regelbundet. Om du eller någon i ditt team behöver hjälp kan ni vända er direkt till er Success Manager.
Vi erbjuder kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en modern och framgångsrik kundservice. Varje år utbildar vi hundratals medarbetare inom kundservice i ett bättre digitalt kundmöte! Här hittar du vårt breda kursutbud.
Utöver våra kurser bjuder vi ofta in till webbinarier på olika teman inom kundservice. Vi anordnar också branschträffar och kunddagar. Spana in våra kommande event nedan!
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserVi vet att det är svårt att hänga med i allt som händer inom kundservice. Därför jobbar vi hårt för att hjälpa er att ta del av spännande nyheter, trender och inspiration!
Här hittar du våra populära rapporter och spaningar från branschen.
Här kan du spana in våra kundcase där andra delar med sig av hur de har lyckats med sin kundservice.