Effektivisera er kundservice på rätt sätt
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggenProdukten är förstås kärnan i vårt erbjudande till er, men för att leverera riktigt bra och värdeskapande kundservice krävs mer än en bra produkt. Hos oss får ni rådgivning kring valet av kanaler, stöd i införandet av Kundo från start till mål och utbildning både i vår produkt och andra relevanta områden för kundservice.
Det här skiljer oss från andra produktleverantörer. Vår ambition är att ni ska nå era mål och utveckla er kundservice, oavsett startpunkt, storleken på er organisation och er kompetensnivå.
Som kund hos oss har ni alltid en dedikerad kontaktperson som hjälper er bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager hjälper er med införandet av Kundo från start till mål och därefter när ni behöver stöd längs vägen.
Utöver utbildningar i vår produkt erbjuder vi flera kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en modern och framgångsrik kundservice i digitala kanaler. Besök våra öppna kurser eller låt våra experter besöka er!
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden ...
Läs inlägget guider och materialAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget kundobloggen