Så bygger du ett effektivt kundserviceteam
Hög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Läs inlägget guider och materialProdukten är förstås kärnan i vårt erbjudande till er, men för att leverera riktigt bra och värdeskapande kundservice krävs mer än en bra produkt. Hos oss får ni rådgivning kring valet av kanaler, stöd i införandet av Kundo från start till mål och utbildning både i vår produkt och andra relevanta områden för kundservice.
Det här skiljer oss från andra produktleverantörer. Vår ambition är att ni ska nå era mål och utveckla er kundservice, oavsett startpunkt, storleken på er organisation och er kompetensnivå.
Som kund hos oss har ni alltid en dedikerad kontaktperson som hjälper er bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager hjälper er med införandet av Kundo från start till mål och därefter när ni behöver stöd längs vägen.
Utöver utbildningar i vår produkt erbjuder vi flera kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en modern och framgångsrik kundservice i digitala kanaler. Besök våra öppna kurser eller låt våra experter besöka er!
Hög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Läs inlägget guider och materialTisdag 24 maj kl 08.30-09.15
Läs inlägget event och kurserVi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...
Läs inlägget kundberättelserBåde chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...
Läs inlägget kundberättelserKundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget kundobloggenAlldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland annat kunde vi se att ...
Läs inlägget kundobloggenMed kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter Kundos expansion i en ...
Läs inlägget kundobloggenÅterigen har Kundo kollat av kundservicebranschen för att få reda på vilka trender och utmaningar som råder, hur branschen ...
Läs inlägget guider och materialHur ska ett företag bli bäst på kundservice utan att behöva fördubbla sina resurser? En stor del av lösningen ligger i ...
Läs inlägget guider och material“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...
Läs inlägget kundberättelserUtbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserVarmt välkommen till Kundos senaste kurs ledarskap inom Kundservice!
Läs inlägget event och kurser