Service & Expertis

Kundo hjälper er att lyckas

Kundo är en helhetsleverantör inom digital kundservice. Med det menar vi att vi tar ett brett perspektiv på hur ni lyckas i er kundservice.

 

Produkten är förstås kärnan i vårt erbjudande till er, men för att leverera riktigt bra och värdeskapande kundservice krävs mer än en bra produkt. Hos oss får ni rådgivning kring valet av kanaler, stöd i införandet av Kundo från start till mål och utbildning både i vår produkt och andra relevanta områden för kundservice.

Det här skiljer oss från andra produktleverantörer. Vår ambition är att ni ska nå era mål och utveckla er kundservice, oavsett startpunkt, storleken på er organisation och er kompetensnivå.

 
 

Er Success Manager finns här för dig

Som kund hos oss har ni alltid en dedikerad kontaktperson som hjälper er bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager hjälper er med införandet av Kundo från start till mål och därefter när ni behöver stöd längs vägen.

  • Startmöte: Vi håller ett startmöte tillsammans med er för att sätta grunden till en framgångsrik användning av vår produkt.
  • Komma igång: Vi hjälper er skapa och konfigurera de moduler ni har valt från oss för att ni ska komma igång så snabbt och bra som möjligt.
  • Utbildning: Vi håller utbildning på plats hos er. Vi tror att man lär sig bäst på det sättet! Självklart kan vi också utbilda på distans och erbjuder löpande webbinarier för repetition och fördjupning.
  • Proaktiv uppföljning: Er Success Manager är expert på vår produkt och kan höra av sig till er om vi märker att något kan göras på ett bättre sätt.
  • Business Reviews: Tillsammans sätter vi upp mål och nyckeltal och följer upp dom regelbundet. På vår årliga Business Review djupdyker vi i statistik och er användning av produkten.

All service från er Success Manager ingår i priset ni betalar för vår produkt. Det gör det enkelt att vara kund hos oss.
 
 

Expertis och branscherfarenhet

  • Vad förväntar sig kunderna och hur arbetar andra? Vi vet att det här är en mycket vanlig fråga och vi arbetar hårt för att hjälpa er ta del av relevanta erfarenheter och rön från branschen.
  • Rådgivning: Vi guidar er i best practices från branschen och delar med oss av erfarenheter från andra kunder.
  • Analys, inspiration och trendspaning: Vi sammanställer rapporter och bjuder in till seminarier och webbinarier.
  • Branschträffar och kunddagar: Ni får kontakt med andra användare av Kundos produkter och får lyssna på erfarenheter och framgångsberättelser.


Kurser

Utöver utbildningar i vår produkt erbjuder vi flera kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en modern och framgångsrik kundservice i digitala kanaler. Besök våra öppna kurser eller låt våra experter besöka er! Läs mer om våra kurser.

 

Upptäck mer från Kundo