Kundservice i sociala medier
Läs mer
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er! Ett tydligt svar gör det också lättare för mottagaren att ta till sig och agera på informationen. Välskrivna svar i kundservice ökar alltså kundnöjdheten, minskar mängden onödiga följdfrågor och effektiviserar er service. Den här utbildningen hjälper er att spetsa skrivkunskaperna och lär er bemöta era kunder på ett bra sätt.
Språkexperten Anna Hass med över 20 års erfarenhet inom kommunikationsstrategi och textanalyser hjälper er med rätta verktyg att kommunicera med era kunder på bästa sätt. Varmt välkommen på Kundos populära kurs i skrivteknik och kundbemötande.
Som kund till Kundo har du alltid 3 platser gratis per år till våra kurser. Övriga priser hittar du här bredvid.
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er! Kundservice blir en allt viktigare del av er marknadsföring och ert varumärke. Många inlägg på kundoforum och sociala medier visas för hundratals personer. Med en tydlig, positiv och säljande dialog bygger ni bättre relationer med era kunder.
Ett tydligt svar gör det också lättare för mottagaren att ta till sig och agera på informationen. Välskrivna svar i kundservice ökar alltså både kundnöjdheten och effektiviserar er service.
Denna kurs hjälper er att spetsa skrivkunskaperna och lär er bemöta era kunder på ett bra sätt. Anna visar hur ni kan skriva effektivt och med rätt tonalitet för att möta utmaningarna med att föra en kunddialog i publik miljö. Kursen riktar sig mot dig som dagligen har skriftlig kontakt med kunder.
Dessa kurser erbjuder vi även i sluten grupp för era medarbetare, på plats på ert kontor eller på distans beroende på vad ni önskar och vad som är möjligt. Kontakta oss så berättar vi mer!
Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på events@kundo.se.