Kurs 12/3: Skrivteknik & kundbemötande
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserMed Kundo Social hanterar ni enkelt er kundservice på sociala medier. Ni ser allt som skrivs till er på Facebook Messenger och på er Facebook-sida direkt i Kundo.
Svårt att hålla koll på allt som skrivs till er på Facebook? Inte med Social, här samlas allt på ett och samma ställe! Inte nog med det, allt sker i realtid! Flytta ärendehanteringen av frågor på sociala medier till ett verktyg där er kundservice finns. I Kundo samlar ni mail, chatt, forum och sociala medier.
Flytta hanteringen av frågor på sociala medier till ett verktyg där er kundservice finns. I Kundo samlar ni mail, chatt, forum, FAQs och sociala medier.
Med Kundo Social behöver ni inte koppla ihop privata konton på Facebook för att svara i ert företags namn. Ni bestämmer själva vilka medarbetare som kan svara direkt i Kundo.
Med vår AI-funktion Kundbarometern analyseras allt som skrivs till er i Kundo Social och ni får ett betyg på hur positivt eller negativt tonläget är.
Se och svara på recensioner som görs av er eller era produkter/tjänster på Facebook.
Med Kundo Social kan ni enkelt läsa och hantera allt som skrivs direkt till er Facebook-sida, i Facebook Messenger, och på era delade inlägg och bilder.
Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life
"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"
- Lovisa Fasth
Läs hela berättelsenAtt komma igång med Kundo Social är enkelt. Ni kopplar snabbt ihop er Facebooksida med Kundo, och kan sen välja vilka som ska kunna svara på Facebook direkt från Kundos dashboard.
Allt som skrivs till er på Facebook syns nu direkt i Kundo och era redaktörer kan enkelt svara på kommentarer och inlägg utan att behöva logga in på Facebook.
Ni väljer hur ni vill hantera nya frågor i Kundo Social. Varje fråga som är obesvarad visas tydligt och ni ser vad andra kunder skrivit i samma tråd. Kommentarer och meddelanden kan tilldelas mellan kollegor och ni ser vem som arbetar med vad, vad som har legat obesvarat länge och vad som behöver följas upp.
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserFör femte gången har vi på Kundo tagit temperaturen på kundservicebranschen. Den här gången har vi valt att även titta ...
Läs inlägget guider och materialAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenVi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!
För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.
Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.
Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.
Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!