Kundo Social

Hantera kundservice på Sociala medier

Med Kundo Social får ni ett verktyg för kundservice på sociala medier. Ni ser allt som skrivs till er på Facebook Messenger och på er Facebook-sida direkt i Kundos gränssnitt.

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe

Ärendehantering i sociala medier på ett ställe

Svårt att hålla koll på allt som skrivs till er på Facebook? Inte med Social, här samlas allt på ett och samma ställe! Inte nog med det, allt sker i realtid! Flytta ärendehanteringen av frågor på sociala medier till ett verktyg där er kundservice finns. I Kundo samlar ni mail, chatt, forum och sociala medier.

 
 

En inloggning, flera verktyg och kanaler!

Flytta hanteringen av frågor på sociala medier till ett verktyg där er kundservice finns. I Kundo samlar ni mail, chatt, forum och sociala medier.

Inga personliga konton behövs

Med Kundo Social behöver ni inte koppla ihop privata konton på Facebook för att svara i ert företags namn. Ni bestämmer själva vilka medarbetare som kan svara direkt i Kundo.

 
Smarta funktioner för bättre samarbete

Se vem som jobbar med vad, gör anteckningar, tilldela en kollega, eller markera för uppföljning.

Se och besvara Facebook-recensioner

Se och svara på recensioner som görs av er eller era produkter/tjänster på Facebook.

Messenger, kommentarer och inlägg

Med Kundo Social kan ni enkelt läsa och hantera allt som skrivs direkt till er Facebook-sida, i Facebook Messenger, och på era delade inlägg och bilder.

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life

"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"

- Lovisa Fasth

Läs hela berättelsen
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Så här fungerar Kundo Social

bild text 1

1. Koppla ihop er Facebooksida med Kundo

Att komma igång med Kundo Social är enkelt. Ni kopplar snabbt ihop er Facebooksida med Kundo, och kan sen välja vilka som ska kunna svara på Facebook direkt från Kundos dashboard.

bild text 2

2. Kunden skriver till er på Facebook

Allt som skrivs till er på Facebook syns nu direkt i Kundo och era redaktörer kan enkelt svara på kommentarer och inlägg utan att behöva logga in på Facebook.

3. Nya kommentarer och meddelanden visas som obesvarade i er dashboard

Ni väljer hur ni vill hantera nya frågor i Kundo Social. Varje fråga som är obesvarad visas tydligt och ni ser vad andra kunder skrivit i samma tråd. Kommentarer och meddelanden kan tilldelas mellan kollegor och ni ser vem som arbetar med vad, vad som har legat obesvarat länge och vad som behöver följas upp.

Upptäck mer från Kundo

1 Min läsning
Zinzino

Zinzino har idag en supportfunktion uppdelad i två delar. En för kunder och en för deras tusentals återförsäljare. För att ...

Läs inlägget kundberättelser

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890