Vårt klimatarbete

Vi på Kundo vill minska och minimera vår klimatpåverkan. I vårt aktiva klimatarbete utser vi varje år en grupp av engagerade kollegor som sätter mål och handlingsplan för året.

 

Några av de saker som vi gör för en mer hållbart samhälle:

  • Klimatkompenserar alla våra flygresor
  • Köper vegetariskt för alla matinköp till kontoren 
  • Väljer transportsätt på miljömedvetet sätt för våra tjänsteresor
  • Köper ekologiskt till all mat och dryck till kontoren
  • Ställer krav på klimatarbetet hos våra leverantörer 
  • Har elavtal med 100% förnybar el
  • Självklart källsorterar vi och har Grönt Hyresavtal!

Vi vill kontinuerligt öka miljömedvetenheten hos kollegor men även hos kunder och partners.

Tillsammans kan vi säkra en grönare framtid!

 

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all digital kundservice i samma enkla verktyg

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler i samma system för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Mer läsning

1 Min läsning
Kundservice B2B

När man pratar om kundservice tänker nog de allra flesta på privatpersoner som kontaktar företag angående varor eller ...

Läs inlägget guider och material