Ljudet

Varför är ljudet så dåligt på programmet Sverige, den som intervjuar är så lågmäld och det hörs väldigt dåligt, var detsamma i våras? M v h Margareta blomberg

Kommentarer

  • Hallå Margareta.

    Det är dessvärre ingenting vi på tv.nu kan svara på. Vi är "bara" en tablå, så vi har ingenting med själva sändningen eller ljudet att göra så att säga. Jag kan bara rekommendera dig att kontakta den berörda kanalen och fråga dom - förhoppningsvis kan dom hjälpa dig!

    Hälsar
    Johannes