Moonlight

I filmen Moonlight står det "Djuplodande karaktärer, sanslöst vackert foto och i rollerna ser vi bland annat den framlidna Mahershala Ali och Shariff Earp, "

Skådespelarna är inte döda. Inte "framlidna" alltså. Hemskt att kalla dem döda av okunskap.
Mattias S

Kommentarer

  • Hallå.
    Nej du har helt rätt. Jag får pudla förstås. Årets stresshjärna som har skrivit det där. Ber om ursäkt – har ändrat nu. Skrev parallellt en annan text om Chadwick Boseman, så på något sätt har jag lyckats blanda ihop det hela.Tack för att du hörde av dig och påpekade detta.

    Hälsar
    Johannes