Påminnelser

Den syns inte längre på klock ikonen att man sparat dn påminnelse -så dom det gjorde tidigare
Verkar inte heller gå att ta bort enpåminnrlse-osvsett vilket man väljer visas bara en list med "Påminnelsen har sparats"
Fn klar försämring-testar ni inte?
iPhone senaste IOS
Mvh PeA Scotte
PeA Scotte

Kommentarer

  • Hej,

    Det var inte bra, några frågor från vår utvecklare.
    - Vilken version av appen använder du? (Du ser ditt längst ner på Min sida - Inställningar)
    - Är du inloggad eller inte när du sätter påminnelserna?
    - Ikonen borde ha ett annat state när den är satt och ska gå att ta bort, kan du beskriva vad du gör när det inte händer? Är det för alla sändningar eller bara vissa?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor