Steg för steg fortsätter Kundo Chat att förbättras. Vi jobbar för fullt på att göra det möjligt för kunder att stå i kö för att få chatta, så att ännu fler kan få hjälp via chatten.
Som en steg i detta så införde vi nyligen en "entré". En sida som användarna alltid landar på innan dom kommer vidare för att chatta med er. Entrén kommer alltid att visas, och vi tror att ni kommer att vilja anpassa det meddelande som står där, till era användningsfall. Ni gör det enkelt själva via inställningar för era chattflöden.
Sedan tidigare ser entrén ut såhär när kunden klickar på starta-knappen:
Efter denna ändring kommer entrén även upp när man har anonyma eller proaktiva chattar, och ser då ut såhär:
Det kan tyckas avskalat och lite stelt, och just därför tror vi att det är bra att uppdatera texten "Hej och välkommen till vår chatt!" till något som passar er. Ni kan enkelt ändra den i administrationsgränssnittet för ert flöde. Vad passar det att det står där för er?
Några tips:
Som vanligt går det bra att höra av sig till er success manager eller till vår support om ni ha några frågor kring detta!