Smart Replies hjälper dig att generera snabba och personliga svar till dina kunder med hjälp av materialet i ditt Help Center eller interna kunskapsbank. Självklart har du möjlighet att godkänna eller redigera ditt svar innan det skickas.
Smart Suggestions låter AI analysera dina inkommande mail och föreslå passande guider och material från ditt Help Center eller interna kunskapsbank.
Våra AI-funktioner är designade för att stödja kundservicemedarbetare, inte ersätta dem. De hjälper dig att jobba smart och öka kvalitén i dina kunddialoger, samtidigt som du har full kontroll över kundupplevelsen.
Vi har samlat in resultat från två av våra kunder som var bland de första att testa våra AI funktioner. Deras feedback visar att användningen av AI har resulterat i en imponerande effektivisering av mailhanteringen med upp till 25%.
Fastighetsbyrån - Sveriges ledande mäklarfirma med över 1 600 medarbetare har använt AI-funktionerna i sin interna supportfunktion för att assistera mäklare med juridiska frågor. Under testperioden har de sett att 25% av de inkommande ärendena nu kan matchas med rätt guider i deras kunskapsbank.
Equestrian Stockholm - En ledande e-handelsplattform inom ridsporten för ridkläder och utrustning har valt att testa AI-funktionerna på sina fyra språk (svenska, engelska, tyska och nederländska) och koppla dem till befintliga Help Centers som redan används av deras kunder. De uppskattar att AI-funktionerna kan användas för att besvara cirka 10% av deras inkommande frågor, och detta fungerar utmärkt för alla språk.