Möt Christine, Customer Success Manager på Kundo
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg om sitt arbete som Customer Success Manager på Kundo.
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenHos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell ...
Läs inlägget kundobloggenSom ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin styrelse. Nu tillsätter Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenDet blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och effektivisera sin kundservice. I den ...
Läs inlägget kundobloggen”Ett hjälpsamt företag som vill kunderna väl”. Det är bara ett av många positiva svar vi fått på våra regelbundna ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggenAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget kundobloggenCustomer Experience, eller CX, är ett begrepp som börjat användas allt flitigare under det senaste året. Med vad betyder det ...
Läs inlägget kundobloggen