Psykologisk trygghet i kundserviceteamet: Nyckeln till nöjda kunder
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget kundobloggenKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på förslag? Får de anställda vara dem de är? Ofta ser verkligheten annorlunda ut än man tror och de anställda kanske inte känner den psykologiska trygghet du som ledare tror att de ...
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget kundobloggenKundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget kundobloggenAlldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland annat kunde vi se att ...
Läs inlägget kundobloggenMed kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter Kundos expansion i en ...
Läs inlägget kundobloggenPrecis som tidigare så har vi på Kundo även i år försökt ta reda på vad som händer i kundservicebranschen. Efter att ha ...
Läs inlägget kundobloggenKära Kundovän! Först och främst vill vi tacka dig för att du följer oss på Kundo. Det uppskattar vi mycket! 2021 har varit ...
Läs inlägget kundobloggenBlack Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Även om vi befinner oss i oroliga tider så förväntas ändå trycket på ...
Läs inlägget kundobloggenKundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo. Varje år skickar Kundo ut en ...
Läs inlägget kundobloggenInstagram fortsätter att växa som kanal för kundservice, och nu har det blivit dags för oss att välkomna den till Kundo ...
Läs inlägget kundobloggen