Så förbättrar du din CSAT: 6 bästa praxis för kundnöjdhet
Att hålla kunder nöjda är inte bara nyckeln till att bygga långsiktiga relationer – det är också...
Att hålla kunder nöjda är inte bara nyckeln till att bygga långsiktiga relationer – det är också...
Upptäck hur vår kundnöjdhetsundersökning förvandlar rutinmässiga uppgifter till givande...
Vårt fokus på personlig service står i kontrast till Zendesks tillvägagångssätt. Genom att välja...
I en tid då snabbhet och effektivitet står i centrum, blir självbetjäning, eller “Self-service” som...
Sanna kommer från en lång karriär av att skala kundservice och kundupplevelser inom svensk...
Nu går SaaS-produktprofilen Sara Manding Holm från det framgångsrika multimiljonbolaget Mynewsdesk...
Service blir allt viktigare i slaget om kunderna. I dagens digitala era håller begreppet kundtjänst...
Svensk e-handel har haft en brant tillväxtresa sedan pandemin och nu bekräftar Svensk handel även...
Vi är stolta över att få presentera vår framgångsrika AI-satsning! Efter en intensiv betatestperiod...