Bli bra på AI. Eller börja jobba AI-smart direkt.

Rebecca Haglöf

Rebecca Haglöf

Vi är stolta över att få presentera vår framgångsrika AI-satsning! Efter en intensiv betatestperiod har vi finjusterat och optimerat våra AI-funktioner för att lösa riktiga kundserviceärenden. Vi är glada att meddela att Smart Suggestions och Smart Replies nu är tillgängliga i Kundo.

Så fungerar vårt AI-stöd

Smart Replies hjälper dig att generera snabba och personliga svar till dina kunder med hjälp av materialet i ditt Help Center eller interna kunskapsbank. Självklart har du möjlighet att godkänna eller redigera ditt svar innan det skickas.

Smart Suggestions låter AI analysera dina inkommande mail och föreslå passande guider och material från ditt Help Center eller interna kunskapsbank.

AI-Blogg-Sv

Våra AI-funktioner är designade för att stödja kundservicemedarbetare, inte ersätta dem. De hjälper dig att jobba smart och öka kvalitén i dina kunddialoger, samtidigt som du har full kontroll över kundupplevelsen.

Inga personuppgifter lämnar EU

Vi har byggt våra AI-funktioner med ett starkt fokus på integritet och dataskydd för att uppfylla GDPR-kraven. Vi kan garantera att inga personuppgifter lämnar EU och att de enbart används för att generera svar på kundserviceärenden. Läs mer.



Upp till 25% mer effektiv mailhantering med AI 

Vi har samlat in resultat från två av våra kunder som var bland de första att testa våra AI funktioner. Deras feedback visar att användningen av AI har resulterat i en imponerande effektivisering av mailhanteringen med upp till 25%. 

Fastighetsbyrån - Sveriges ledande mäklarfirma med över 1 600 medarbetare har använt AI-funktionerna i sin interna supportfunktion för att assistera mäklare med juridiska frågor. Under testperioden har de sett att 25% av de inkommande ärendena nu kan matchas med rätt guider i deras kunskapsbank.

Equestrian Stockholm - En ledande e-handelsplattform inom ridsporten för ridkläder och utrustning har valt att testa AI-funktionerna på sina fyra språk (svenska, engelska, tyska och nederländska) och koppla dem till befintliga Help Centers som redan används av deras kunder. De uppskattar att AI-funktionerna kan användas för att besvara cirka 10% av deras inkommande frågor, och detta fungerar utmärkt för alla språk.

Vill du veta mer?

Vill du veta mer eller komma igång med att jobba AI-smart med din kundservice? Hör av dig eller boka en kostnadsfri demo.