Därför ska du satsa på kundservice i tuffa tider
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialDet yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är det enklaste. Som kundservicemedarbetare kommer du att få ta emot klagomål, det är en del av jobbet. Och du kommer att stöta på kunder som helt enkelt är missnöjda. Men då är det din uppgift att göra ditt yttersta för att omvända dem till att bli, just det, nöjda kunder.
Som hjälp på traven har vi på Kundo satt ihop en liten steg för steg-guide med några välbeprövade tips på hur du lyckas med just detta.
Mycket nöje!
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material