Skip to content

Knowledge Agent

AI-agenten som väcker er kunskap till liv

Samla, förädla, och uppdatera all er kunskap utan manuellt underhåll. Ge alltid pålitliga svar, oavsett kanal. Säkerställ kontinuitet och kvalitet i all kommunikation och i alla era AI-initiativ.

Kom igång med Knowledge Agent
Heder Knowledge Agent-2

Några av våra 500+ nöjda kunder

ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1 ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1

Steg 1: Samla

Knowledge Agent samlar kunskap från flera källor på ett ställe. Dokument, mejl, intranät, hemsida, chattar.

Steg 2: Tvätta

Kunskapen transformeras till AI-redo artiklar som gör det enkelt för AI såväl som agenter att hitta och dra nytta av den.

Steg 3: Uppdatera

Knowledge Agent agerar proaktivt för att hålla kunskapen uppdaterad och träffsäker.

“Vårt mål var att minska antal ärenden med 25%. Att vi nästan direkt minskade med 65% är fantastiskt!”

Christina Bröthlin, Konsumentkontakt, Arla Foods

Citat Arla-1

Christina Bröthlin, Konsumentkontakt, Arla Foods

Knowledge articles-1

Håll kunskap samlad, ren, pålitlig och aktuell

Knowledge Agent arbetar proaktivt för att hålla kunskapen korrekt över tid. När ny information identifieras jämförs den med befintlig kunskap för att upptäcka och uppdatera det som blivit föråldrat.

Knowledge conflict-2

Stoppa felaktig eller otydlig information innan den publiceras

När Knowledge Agent upptäcker en konflikt kallas en medarbetare in för att säkerställa vilken information som är korrekt. Den felaktiga kunskapen rensas sedan bort.

pexels-olly-840996

Träna bättre AI-modeller

Vinnarna i AI-eran kommer vara de som är bäst på att strukturera sin data. Knowledge Agent föder Kundos andra AI-produkter samtidigt som den ger er förutsättningarna för att träna bättre AI-modeller framåt.

Problem som försvinner med Knowledge Agent:

Group 109

1. Brist på konsvekvent kommunikation

Olika kollegor svarar olika, vilket minskar kvalitet och förtroende över tid.

Group 110-2

2. Kunskap utspridd i silos

Information finns i dokument, intranät, mejl och hos enskilda medarbetare.

Knowledge stratey

3. Det tar tid att hålla kunskap uppdaterad manuellt

Att hålla en kunskapsbas uppdaterad kräver mycket resurser och glöms ofta bort, vilket leder till utdaterad information.

good-faces-gy5SlRW9OGA-unsplash

Från tillgänglighet till pålitlighet

Tillgänglighet har länge varit mantrat för en bra serviceupplevelse. Men i en värld där AI gör det enklare än någonsin att ge 24/7-service är tillgänglighet nu en hygienfaktor.

Istället blir pålitlighet viktigare än någonsin. Vem kontrollerar om svaren är pålitliga när allt sker automatiskt? Det har blivit vår hjärtefråga på Kundo.

Knowledge Agent förändrar sättet ni arbetar med service för alltid

  • Spara veckor av manuellt underhåll

  • Validerad och strukturerad kunskap leder till ökat förtroende

  • Sänk hanteringstider markant

  • Konsekvent kommunikation i alla kanaler

  • Bättre insikter driver produktutveckling och processförbättring

"Jag vågar inte spekulera i hur det hade varit ifall vi inte hade haft vår self service-lösning på plats."

Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål

Säffle (1)

Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål

Inspiration och insikter

Ta första steget mot automatiserad kunskapshantering