I Säffle får medborgarna svar på sina frågor − snabbt och enkelt. Dygnet runt.
Läs om Teknik- och fritidsförvaltningens framgångsrika satsning med att lansera Self-service.
Knowledge Agent
Samla, förädla, och uppdatera all er kunskap utan manuellt underhåll. Ge alltid pålitliga svar, oavsett kanal. Säkerställ kontinuitet och kvalitet i all kommunikation och i alla era AI-initiativ.
Knowledge Agent samlar kunskap från flera källor på ett ställe. Dokument, mejl, intranät, hemsida, chattar.
Kunskapen transformeras till AI-redo artiklar som gör det enkelt för AI såväl som agenter att hitta och dra nytta av den.
Knowledge Agent agerar proaktivt för att hålla kunskapen uppdaterad och träffsäker.
“Vårt mål var att minska antal ärenden med 25%. Att vi nästan direkt minskade med 65% är fantastiskt!”
Christina Bröthlin, Konsumentkontakt, Arla Foods
Christina Bröthlin, Konsumentkontakt, Arla Foods
Knowledge Agent arbetar proaktivt för att hålla kunskapen korrekt över tid. När ny information identifieras jämförs den med befintlig kunskap för att upptäcka och uppdatera det som blivit föråldrat.
När Knowledge Agent upptäcker en konflikt kallas en medarbetare in för att säkerställa vilken information som är korrekt. Den felaktiga kunskapen rensas sedan bort.
Vinnarna i AI-eran kommer vara de som är bäst på att strukturera sin data. Knowledge Agent föder Kundos andra AI-produkter samtidigt som den ger er förutsättningarna för att träna bättre AI-modeller framåt.
Olika kollegor svarar olika, vilket minskar kvalitet och förtroende över tid.
Information finns i dokument, intranät, mejl och hos enskilda medarbetare.
Att hålla en kunskapsbas uppdaterad kräver mycket resurser och glöms ofta bort, vilket leder till utdaterad information.
Tillgänglighet har länge varit mantrat för en bra serviceupplevelse. Men i en värld där AI gör det enklare än någonsin att ge 24/7-service är tillgänglighet nu en hygienfaktor.
Istället blir pålitlighet viktigare än någonsin. Vem kontrollerar om svaren är pålitliga när allt sker automatiskt? Det har blivit vår hjärtefråga på Kundo.
Spara veckor av manuellt underhåll
Validerad och strukturerad kunskap leder till ökat förtroende
Sänk hanteringstider markant
Konsekvent kommunikation i alla kanaler
Bättre insikter driver produktutveckling och processförbättring
"Jag vågar inte spekulera i hur det hade varit ifall vi inte hade haft vår self service-lösning på plats."
Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål
Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål
Läs om Teknik- och fritidsförvaltningens framgångsrika satsning med att lansera Self-service.
Christina Bröthlin på Arla berättar om hur deras forum i dag blivit en viktig del i den dagliga...
Upptäck nästa generations AI Chat in action. Kundos VD, Sofia Alexus, visar hur teknologin direkt...