Webbinar 31/5: Effektiv kundservice med AI-teknik
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundo är plattformen för effektiv kundservice och nöjda kunder. Med Kundo hanterar du enkelt ärenden från de vanligaste kundservicekanalerna, som mail, chatt, telefon och sociala medier.
Sedan starten 2010 har vårt mål varit att erbjuda ett verktyg som ger din organisation bättre möjlighet att lyckas med er kundservice i digitala kanaler. Med vår plattform kan du möta dina kunders allt högre förväntningar på snabb och bra service. Vår mission är att göra kundservice till hjärtat i er organisation genom effektiv service, glada kunder, och värdefulla insikter. Vi vet att kundservice är så mycket mer än bara kostnad, det är en investering i marknadsföring och affärsutveckling!
På Kundo tilldelas ni en success manager som hjälper er att lyckas! Ni får ta del av Kundos omfattande serviceerbjudande med bland annat uppstartsmöten, utbildningar, regelbundna uppföljningar och personlig service.
Vi på Kundo är experter på kundservice eftersom vi har lärt oss från de bästa — våra kunder! Tillsammans utvecklar vi ständigt nya funktioner och verktyg för att göra framtidens kundservice ännu bättre.
Vi har kontor i Stockholm, Malmö, Oslo och Helsingfors och kunder utspridda i hela Europa.
Fram till 2018 ägdes Kundo av bolagets grundare. 2018 investerade Cloud Capital i Kundo och 2020 anslöt Standout Capital som investerare.
Idag består Kundo av 50 anställda fördelade på bolagets fyra kontor och antalet kunder har under åren växt till ca 500 stycken!
Kontakta oss så hjälper vi dig att hitta rätt lösning för just er verksamhet.
Hjälp oss att göra kundservice till hjärtat i varje organisation!
Vi på Kundo tycker att alla företag har ett ansvar att göra det de kan för att bidra till ett bättre samhälle och en bättre värld. Läs mer om hur vi arbetar för en bättre och mer jämställd arbetsplats samt hur vi jobbar för att minska vårt klimatavtryck.
Onsdag 31 maj kl. 08.30-09.30
Läs inlägget event och kurserKundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Läs inlägget kundobloggenVi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget kundobloggenNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...
Läs inlägget kundberättelser40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...
Läs inlägget kundberättelserEffektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...
Läs inlägget kundberättelserKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget kundobloggen