Så promptar du rätt – 5 nycklar till en smartare AI Chat
Lär dig hur du skapar en företagsunik AI Chat som stärker ditt varumärke och förbättrar...
ai chat
Kundos AI Chat är självlärande och ger alltid träffsäkra svar, med minimalt underhåll. Vår AI tillsammans med er kunskap, tonalitet och varumärke skapar en helt unik serviceupplevelse som är tillgänglig dygnet runt.
Alla svar är baserade på validerad och uppdaterad information. Frågor som inte kan besvaras tränas automatiskt till nästa gång.
AI Chat blir er röst på hemsidan, tränad på er egen kunskap och helt anpassad efter ert varumärke och tonalitet.
Full transparens med källor direkt i chatten. EU-hostad och WCAG-anpassad – allt du behöver för en EU-compliant lösning som är lätt att växa med.
"Vi ser en ökning på 274% i chattkonversationer jämfört med förra året – och samtidigt en minskning av ärenden från chatten till kundservice!"
Jessica Svärd, Customer Service Manager, Impecta Fröhandel
Jessica Svärd, Customer Service Manager, Impecta Fröhandel
Sänk tröskeln för bra service
Alltid tillgänglig, oavsett tid, oavsett språk
Minimera servicekostnader utan att tappa kvalitet
Se till att alla får hjälp snabbt oavsett ärendets komplexitet. Vid behov skickas ärenden vidare med smart routing till rätt kanal, och kunder kan gå tillbaka till sina liv medan ärendet blir löst.
Er AI Chat är tränad på er data, vilket innebär minimerad risk för hallucinationer och irrelevant information. Med 969 personligheter att välja på och ett utseende som speglar ert varumärke, förvandlas chatten till ert företag personifierat.
Med en AI Chat på hemsidan kan ni växa hur snabbt ni vill utan att stöta på problem. Bli oberoende av språk och inkommande volymer. Ge snabbare hjälp på komplexa ärenden. Var tillgänglig när som helst, var som helst.
Låt chatten spegla ert varumärke och bli er röst utåt.
Erbjud hjälp oavsett språk. Vår AI Chat har stöd för alla språk.
Maximera värdet för chatten och kom igång enkelt med våra kostnadsfria integrationer.
Skicka automatiskt vidare till rätt kanal vid behov. Lämna aldrig en kund i sticket.
Med 969 personligheter att välja på ser ni till att ni kommunicerar enligt ert varumärkes riktlinjer.
Gör chatten tillgänglig för alla.
"Sedan vi började med Kundo har vi sett en minskning av antal inkommande mail mellan 40 och 60 %."
Camilla Fransson, Kundsupportansvarig, Hemglass
Camilla Fransson, Kundsupportansvarig, Hemglass
AI har förändrat världen. Nästan nio av tio kunder vill lösa problem själva, när de vill, utan att vänta på en mänsklig handläggare. Samtidigt förväntar sig hälften av alla att support finns dygnet runt.
För företag innebär det en tydlig möjlighet: automatisering och smart self service. Bara fram till 2025 beräknas över 11 miljarder dollar sparas globalt genom att automatisera vanliga kundfrågor och ge mer träffsäkra svar.
Det är inte bara en kostnadsfråga utan också en konkurrensfaktor – kunder byter snabbt om de möter friktion. Med AI Chat går det att minska antalet supportärenden med upp till 50% och samtidigt höja kundnöjdheten med 20%.
Snabbare svar, tillgänglighet dygnet runt och en upplevelse som matchar dagens krav blir avgörande för att behålla både lojalitet och lönsamhet i den här nya verkligheten.
Lär dig hur du skapar en företagsunik AI Chat som stärker ditt varumärke och förbättrar...
Glassjätten Hemglass minskade antalet inkommande mail med hela 40-60% när de började använda Kundo....
Välj rätt AI-chatt för kundservice med vår guide på 10 viktiga faktorer och upptäck varför Kundos...