Nyhet! AI-chatt för omedelbar service och exceptionella upplevelser
Upptäck ett nytt sätt att leverera kundservice på som skapar enastående resultat för kunder, agenter och ledare.
Upptäck ett nytt sätt att leverera kundservice på som skapar enastående resultat för kunder, agenter och ledare.
Vi vet att enkel tillgång till personlig service inte bara förbättrar kundupplevelsen, utan även uppmuntrar kunder att använda Self-service. Genom att bygga förtroende och minska risken för frustration, skapar vi en smidig och positiv kundresa även när ärenden inte löses omedelbart. AI-chatten erbjuder en ingång till alla dina digitala kundservicekanaler.
För att användare ska vilja fortsätta lösa sina ärenden självständigt är det avgörande att frågor och svar från AI:n känns relevanta för situationen. AI-chatten förstår och tar hänsyn till frågans kontext för att förstå kundens problem och leverera relevanta svar.
Att skapa förtroende för teknologin är nyckeln till att uppmuntra användning av självbetjäning. Genom att erbjuda transparenta källor, högsta säkerhet och en människocentrerad approach säkerställer vi att du får en lösning som både är trygg och effektiv. Vi säkerställer att GDPR och de nya reglerna för tillgänglighetskraven (AA) följs.
Support 24/7 som verkligen skalar
En ingång till alla dina digitala kundservicekanaler
-> Minska antal supportärenden
-> Sömlös upplevelse
Öka CSAT-score med upp till 20%
En AI-chatt fungerar som en digital assistent och låter dina kunder få svar på sina frågor dygnet runt.
En chatbot är enklare och regelbaserad, medan en AI-chatt är mer avancerad och använder artificiell intelligens för att hantera komplexa konversationer. AI-chattar kan därför erbjuda en mer mänsklig och interaktiv upplevelse.
Med en AI-chatt kan du både effektivisera din kundservice och öka kundnöjdheten. Här är exempel på hur AI-chattar bevisat sig göra stor skillnad:
50% minskade ärenden
20% ökad kundnöjdhet
40% snabbare inlärning för nya agenten
Vår AI-chatt är utvecklad med fokus på enkelhet och precision för att erbjuda dig och dina kunder en enastående användarupplevelse. AI-chatten är en del av en helhetslösning för kundservice och erbjuder en ingång till alla dina kundservicekanaler.
För att du snabbt ska komma igång erbjuder vi dessutom flera sätt att ge AI-chatten relevant information.
Vi säkerställer att GDPR och nya regler för tillgänglighetskrav (AA) efterföljs.
Vår AI-chatt svarar på samma språk som frågan ställs på och hanterar det allra flesta språk.