Nyhet! AI-chatt för omedelbar service och exceptionella upplevelser

Upptäck ett nytt sätt att leverera kundservice på som skapar enastående resultat för kunder, agenter och ledare.

Frame 451 (1)

Vi vet att enkel tillgång till personlig service inte bara förbättrar kundupplevelsen, utan även uppmuntrar kunder att använda Self-service. Genom att bygga förtroende och minska risken för frustration, skapar vi en smidig och positiv kundresa även när ärenden inte löses omedelbart. AI-chatten erbjuder en ingång till alla dina digitala kundservicekanaler. 

widget-snapshot-kundo-1

Mer än bara en chatt

För att användare ska vilja fortsätta lösa sina ärenden självständigt är det avgörande att frågor och svar från AI:n känns relevanta för situationen. AI-chatten förstår och tar hänsyn till frågans kontext för att förstå kundens problem och leverera relevanta svar. 

aiChat

AI-chatt med fokus på kontext och precision

Att skapa förtroende för teknologin är nyckeln till att uppmuntra användning av självbetjäning. Genom att erbjuda transparenta källor, högsta säkerhet och en människocentrerad approach säkerställer vi att du får en lösning som både är trygg och effektiv. Vi säkerställer att GDPR och de nya reglerna för tillgänglighetskraven (AA) följs.

ekmansofie_11454_Responsible_GDPR_--ar_43_--v_6.1_a70103eb-353c-4eb2-a72e-7378dc82f7d4_1

Ansvarfull AI

 

Ge dina kunder makten att hjälpa sig själva

 

Kind=twenty-four-hour
Tillgänglig på kundens premisser

Support 24/7 som verkligen skalar

Kind=message-heart
Mer än bara en chatt

En ingång till alla dina digitala kundservicekanaler

graph_window
Öka graden av självbetjäning

-> Minska antal supportärenden

Kind=puzzles
Del av helhetslösning

-> Sömlös upplevelse

Kind=smiley-check
Förbättra kundnöjdheten

Öka CSAT-score med upp till 20%

Kind=cogs
Byggd och tränad på er kunskap

Vad är en AI-chatt?

Vad är en AI-chatt?

En AI-chatt fungerar som en digital assistent och låter dina kunder få svar på sina frågor dygnet runt.

 

Vad är skillnaden mellan en AI-chatt och en chatbot?

Vad är skillnaden mellan en AI-chatt och en chatbot?

En chatbot är enklare och regelbaserad, medan en AI-chatt är mer avancerad och använder artificiell intelligens för att hantera komplexa konversationer. AI-chattar kan därför erbjuda en mer mänsklig och interaktiv upplevelse.

 
Hur kan en AI-chatt förbättra kundservice?

Hur kan en AI-chatt förbättra kundservice?

Med en AI-chatt kan du både effektivisera din kundservice och öka kundnöjdheten. Här är exempel på hur AI-chattar bevisat sig göra stor skillnad:

50% minskade ärenden
20% ökad kundnöjdhet
40% snabbare inlärning för nya agenten

Hur skiljer sig er AI-chatt från andra?

Hur skiljer sig er AI-chatt från andra?

Vår AI-chatt är utvecklad med fokus på enkelhet och precision för att erbjuda dig och dina kunder en enastående användarupplevelse. AI-chatten är en del av en helhetslösning för kundservice och erbjuder en ingång till alla dina kundservicekanaler. 

 

För att du snabbt ska komma igång erbjuder vi dessutom flera sätt att ge AI-chatten relevant information.

 

Vi säkerställer att GDPR och nya regler för tillgänglighetskrav (AA) efterföljs. 

 

Vilka språk fungerar er AI-chatt på?

Vilka språk fungerar er AI-chatt på?

Vår AI-chatt svarar på samma språk som frågan ställs på och hanterar det allra flesta språk.  

Vill du veta mer?