Minska antalet frågor till kundservice med ett eget kundforum! Med ett forum från Kundo erbjuder ni kundservice dygnet runt med era vanligaste frågor samlade i ett supportforum, allt på ett ställe.
Efter att Arla lanserade sitt frågeforum från Kundo kunde de snabbt se en minskning av inkommande ärenden.
Genom att erbjuda vanliga frågor och svar i sitt frågeforum har Hemglass lyckats minska antalet inkommande mail rejält.
Forumet är tillgängligt för era besökare dygnet runt och enkelt tillgängligt i mobil, surfplatta och dator. Med ett eget frågeforum ser ni till att era kunder och besökare alltid kan hitta svar på sina frågor.
Forumet uppdateras enkelt när nya frågor ställs, och är därmed alltid aktuellt och relevant för just era besökare. Ert supportforum blir en levande FAQ som hela tiden fylls på med nya frågor och svar.
Frågeforumet minskar snabbt återkommande frågor genom att göra vanliga svar och information tillgängligt för flera.
I Kundos plattform får ni överskådlig statistik som hjälper er att följa upp antal ärenden, vanliga frågor och förbättringsmöjligheter.
Skapa en ökad känsla av personlig närvaro, utan att det tar mer tid! Lär känna era kunder genom feedback, beröm och förbättringsförslag. Med ett kundforum får ni effektiviteten av färdiga frågor och svar utan att ni tummar på er personliga service.
Kundo är en molntjänst som uppdateras av oss. Allt för att ni ska kunna fokusera på att leverera service i världsklass.