Kundcase 13 mar 2024 Kavli har receptet för smart kundservice Läs om hur Kavli minskat inkommande ärenden med över 50% och samtidigt fått nöjdare kunder. Read more →
Kundcase 08 nov 2023 Happy Homes digitala transformation banar vägen för en färgsprakande framtid Läs om hur Happy Homes skapade en framgångsrik digital kommunikation och en effektiv och personlig... Read more →
Kundcase 01 nov 2023 I Säffle får medborgarna svar på sina frågor − snabbt och enkelt. Dygnet runt. Läs om Teknik- och fritidsförvaltningens framgångsrika satsning med att lansera Self-service. Read more →
Kundcase 13 dec 2022 Kila Möbler ökade både tillväxt och kundnöjdhet med rätt verktyg När Kila Möbler växte ökade också kraven på kundservice. Tack vare Kundo har de kunnat hantera en... Read more →
Kundcase 15 nov 2022 Mindre mail, mer glass! Hemglass effektiviserade kundkontakten med 40-60% Glassjätten Hemglass minskade antalet inkommande mail med hela 40-60% när de började använda Kundo.... Read more →
Kundcase 08 nov 2022 Så minskade Arla antal ärenden med 65% Christina Bröthlin på Arla berättar om hur deras forum i dag blivit en viktig del i den dagliga... Read more →