kundberattelser

Kila Möbler

”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och sängar. Från att ha varit en fysisk butik som främst riktade sig mot de närbelägna städerna Nyköping, Katrineholm och Norrköping medförde öppnandet av e-handeln 2008 att hela ...

 
 

Läs våra kundcase

3 Min läsning
Kila Möbler

”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...

Läs mer kundberättelser
3 Min läsning
Hemglass

40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...

Läs mer kundberättelser
2 Min läsning
Arla

Effektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...

Läs mer kundberättelser
1 Min läsning
Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamledare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...

Läs mer kundberättelser
4 Min läsning
Carlsberg

Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...

Läs mer kundberättelser
3 Min läsning
Inrego

“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...

Läs mer kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!