kundberattelser

Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur de gjort sig mer tillgängliga samt vilka fördelar hon ser med att använda Kundo. Läs hennes berättelse här!

 
 

Läs våra kundberättelser

1 Min läsning
Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...

Ladda ner kundberättelser
4 Min läsning
Carlsberg

Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...

Ladda ner kundberättelser
3 Min läsning
Inrego

“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...

Ladda ner kundberättelser
3 Min läsning
Ängelholms kommun

Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...

Ladda ner kundberättelser
4 Min läsning
FM Mattsson Mora Group

Med Chattassistenten får kunderna ett val Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en ...

Ladda ner kundberättelser
3 Min läsning
Sveriges Läkarförbund

Fler får svar direkt, tack vare forumet Emma Petersson arbetar sedan början av 2019 som medlemsvårdsansvarig och biträdande ...

Ladda ner kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!