Samlad ärendehantering för din kundservice

Få koll på dina inkommande ärenden oavsett vilken kanal de kommer från. Med Kundo hanterar du enkelt ärenden via mail, chatt, telefon och sociala medier.

  • Samla dina ärenden och få en bra överblick
  • Använd AI för att skapa bättre kundupplevelser
  • Få värdefulla insikter om din kundservice
Ärendehantering-1-sv
Med Kundo kan du jobba effektivt med kundservice genom att samla alla inkomna ärenden på ett ställe. Du får en tydlig överblick över alla ärenden och kan enkelt samarbeta med dina kollegor utan att riskera dubbelarbete eller att något faller mellan stolarna.
ärendehanteringssystem

Samla all kunddialog i ett system byggt för ärendehantering

Effektivisera din ärendehantering och skapa fantastiska kundupplevelser med smarta AI-funktioner. Med Kundos AI kan du generera snabba, personliga svar och automatiskt hitta relevanta guider och annat material till dina kunder. Läs mer om AI i Kundo
AI-Blogg-Sv

Använd AI för att förbättra din kundservice

Få statistik och värdefulla insikter för alla dina kundservicekanaler samlade på ett ställe så att du enkelt kan jämföra och se hur du kan förbättra din kundnöjdhet. I Kundo kan du bland annat se antal inkommande ärenden, hur många ärenden varje medarbetare besvarar, hur snabb svarstid du har och vad dina kunder har för frågor.

kundservicestatistik

System med statistik och värdefulla insikter

Kanaler för ärendehantering

mail
Mail

Se till att inga mail faller mellan stolarna och gör det enkelt att samarbeta med gemensamma inkorgar.

Läs mer
chattbubblor
Chatt

Ge dina kunder ett personligt bemötande och ge dem snabb hjälp. Lika smidigt att använda för dig som för dina besökare.

Läs mer
facebook
Facebook

Hantera inkommande ärenden från din facebooksida, messenger och annonser. Enkel åtkomst utan personliga konton.

instagram
Instagram

Se alla kommentarer och meddelanden på samma ställe. Hantera inkommande ärenden från Instagram Dm’s och kommentarer.

samtalslogg
Samtalslogg

Logga och kategorisera samtal i Kundo och följ statistik över dina inkommande telefonsamtal.

whatsapp
WhatsApp

Hantera alla meddelandet från WhatsApp direkt i Kundo.

 


Mer för ärendehantering

Symbols-2
AI

Använd smarta AI-funktioner för att automatiskt hitta relevanta guider och material och för att generera snabba personliga svar.

intern-kunskapsbank
Kunskapsbank

Samla guider och annat material internt i en strukturerad och sökbar kunskapsdatabas för att se till att alla medarbetare enkelt kan få tillgång till uppdaterad information.

kundundersokningar
Kundundersökningar

Ta reda på hur era kunder upplever er kundservice genom enkla kundundersökningar via mail och chatt efter varje avslutat ärende. 

Kom igång med Kundo