Så gör Sweef kundresan lika bekväm som deras designmöbler
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations på Sweef, delar med sig av hur Kundo blivit en viktig del...
AI Ticketing
Nästa generations ärendehantering för enkla lösningar på komplexa ärenden. Generera utkast, summera ärendehistorik, och översätt språk med AI. Gör agenter blixtsnabba och konsekventa, oavsett vem som hanterar ärendet.
AI gör att organisationer kan jobba med ärenden på ett helt nytt sätt. AI Ticketing tar bort all friktion i alla digitala kanaler, vilket påverkar hanteringstiden och ger alla medarbetare superkrafter.
Hantera ärenden blixtsnabbt
Alltid rätt svar, oavsett medarbetare
Enkelt att komma igång. Enkelt att använda.
Vår AI sätter sig snabbt in i ett ärende och genererar ett utkast baserat på all intern kunskap och ärendets historik.
Få ärenden summerade med AI med alla viktiga detaljer. Inget mer scrollande och ingen behöver vänta på att ni läser igenom allt igen.
Alla era medarbetares svar skickas till vår Knowledge Agent som ständigt förädlar och uppdaterar all kunskap och gör den tillgänglig för alla. Behöver en kollega kopplas in ändå görs det med ett knapptryck direkt i ärendet.
Genom att automatisera rutiner och repetitiva uppgifter med AI minskar det manuella arbetet. Detta resulterar i en 30% minskning av manuellt arbete. Då kan ni istället fokusera på mer komplexa ärenden, vilket förbättrar både effektiviteten och kundupplevelsen.
Genom att samla allt i ett system jobbar ni mer effektivt. Detta leder till 25% ökning i produktivitet, där ni löser ärenden snabbare och hanterar kunddialoger mer strukturerat.
Om ni optimerar arbetsflöden minskar supportkostnaderna med 20%. Effektivare processer och automatisering bidrar till lägre driftkostnader och bättre resursanvändning.
“Oavsett vilken roll du har på bolaget jobbar du i Kundo. Kundo är navet för oss.”
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations på Sweef, delar med sig av hur Kundo blivit en viktig del...
Lär dig använda CSAT för att förbättra kundnöjdheten och driva tillväxt.
Läs om hur Happy Homes skapade en framgångsrik digital kommunikation och en effektiv och personlig...