Ärendehanteringssystem för alla kundernas frågor

Med Kundos ärendehanteringssystem hanterar ni enkelt inkommande frågor via e-post, chat, sociala medier och frågeforum. Våra verktyg har också stöd för att enkelt publicera och underhålla er kunskapsbank och FAQ.

Samla all kontakt i ett kraftfullt ärendehanteringssystem

Nu behöver ni inte längre använda flera olika verktyg för ärenden i olika kanaler. Kundo fungerar lika bra för ärendehantering oavsett om ni bara arbetar att svara på frågor via e-post eller i 10-tals olika kanaler samtidigt. Alla frågor kan automatiskt tilldelas ärendenummer och strukturerat följas upp.

 
 

Få bättre överblick med ett ärendehanteringssystem

I er gemensamma dashboard ser ni tydligt vad som är obesvarat, vad ni svarat tidigare och vem som arbetar med vad. Ni kan skapa SLA:er och få påminnelser om ett ärende legat obesvarat för länge.

Förenkla samarbetet med smart ärendehanteringen

I Kundo kan flera personer arbeta samtidigt och samarbeta kring inkommande ärenden utan att krocka eller dubbelarbeta. Ni kan tilldela varandra ärenden, skriva kommentarer och ställa frågor till kollegor. Allt i samma ärendehanteringssystem.

 
 

Ärendehanteringssystem med statistik och uppföljning

Ni kan se omfattande statistik av antal inkommande ärenden, hur många frågor varje medarbetare besvarat samt era svarstider. Ni kan också kategorisera ärenden i olika strukturer för att få mer insikter i era kunders frågor och problem.

 

Funktioner i Kundos ärendehanteringssystem

  • Ärendehantering för mail, chatt och sociala medier
  • Samarbeta smidigt. Du ser vad kollegorna gör i realtid.
  • Tilldela, kategorisera, kommentera och fråga kollegor.
  • Ärendenummer för enklare uppföljning
  • Inställningar för svarstider och öppettider
  • Statistik och uppföljning
  • Och mycket mer!
 

Vanliga frågor om ärendehanteringssystem för kundservice

Samla all kundservice på ett ställe

Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!








 

 

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger, Facebook och Instagram.
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • En väg in till kundservice
  • Enkel att uppdatera och ändra
  • En naturlig del av er hemsida
Mer om Help Center
Rityta 8

Calls

  • Enkelt och snabbt att igång med att logga och tagga samtal i Kundo.
  • Smarta funktioner för samarbete, uppföljning och ärendehantering.
  • Få tydlig statistik över era inkommande telefonsamtal.
Mer om Calls
Calls-0-1
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Mer än ett verktyg

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning

1 Min läsning
Inrego

Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, renovera och sälja datorer och ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
BankID för alla!

I Kundo Chat finns nu BankID för alla! Oavsett om era besökare använder mobilt BankID eller BankID på dator kan de nu ...

Läs inlägget produktnyheter
1 Min läsning
Ängelholms kommun

Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med sina 20 kundtjänsthandläggare på cirka 43 000 invånare är ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Bravida

Med över 7000 anställda bara i Sverige är det viktigt att löneavdelningen snabbt kan hantera inkommande ärenden. Vi fick ett ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Zinzino

Zinzino har idag en supportfunktion uppdelad i två delar. En för kunder och en för deras tusentals återförsäljare. För att ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Coala Life

Coala Life är ett svenskt företag i den så kallade MedTech-branschen. Med sina hjärtmonitorer vill de vinna kampen mot ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Steamery

Med klädvård i fokus har Steamery blivit en allt större aktör på modemarknaden. Sedan starten 2014 har företaget vuxit ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
SKB

Med den mängden inkommande ärenden SKB har är det viktigt att medlemmarna alltid får korrekt och stringent information, ...

Läs inlägget kundberättelser