Ett enkelt ärendehanteringssystem för dig som jobbar med kundservice

Håll ordning på dina inkommande ärenden oavsett vilken kanal de kommer från. Med Kundo hanterar du enkelt ärenden via mail, chatt, telefon och sociala medier.

  • Säkerställ att ingenting faller mellan stolarna
  • Få en bra överblick över alla ärenden
  • Samarbeta enkelt med dina kollegor

Boka demo

Samla alla inkomna ärenden på ett ställe

Med Kundo kan du jobba effektivt med kundservice genom att samla alla inkomna ärenden på ett ställe. Du får en tydlig överblick över alla ärenden och kan enkelt prioritera hur du hanterar dem.

 
 

Ett ärendehanteringssystem byggt för samarbete

Samarbeta enkelt kring alla ärenden utan att riskera dubbelarbete eller att något faller mellan stolarna. Med Kundo kan du enkelt tilldela ärenden och skriva kommentarer och frågor till kollegor. Du kan också ställa frågor till personer utanför organisationen direkt från Kundo. 

Utveckla och förbättra din kundservice med värdefulla insikter

Få statistik och värdefulla insikter för alla dina kundservicekanaler samlade på ett ställe så att du enkelt kan jämföra och se hur du kan förbättra din verksamhet. I Kundo kan du bland annat se antal inkommande ärenden, hur många ärenden varje medarbetare besvarar, hur snabb svarstid ni har och vad era kunder har för frågor.

 

Välj de kontaktvägar och funktioner som passar dig







 

 

Mail

  • Se till att inga mail faller mellan stolarna
  • Samarbeta enkelt i gemensamma inkorgar
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Läs mer
Mail

Chatt

  • Ge dina kunder ett personligt bemötande
  • Gör det enkelt att få snabb hjälp
  • Lika smidig att använda för er som för era besökare 
Läs mer
Chat

Facebook

  • Hantera inkommande ärenden från er facebooksida, messenger och annonser
  • Enkel åtkomst utan personliga konton
  • Se alla kommentarer och meddelanden på samma ställe 
Läs mer
Facebook

Instagram

  • Hantera inkommande ärenden från Instagram (både Direct Messages och kommentarer)
  • Enkel åtkomst utan personliga konton
  • Se alla kommentarer och meddelanden på samma ställe 
Läs mer
Instagram

Logga telefonsamtal

  • Logga och kategorisera samtal i Kundo
  • Smarta funktioner för samarbete och uppföljning
  • Få statistik över era inkommande telefonsamtal
Läs mer
Calls

Intern kunskapsbank

  • Strukturerad och sökbar kunskapsbank
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång direkt i Kundo 
Läs mer
Knowledge

Kom igång idag!

Boka demo  

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis
 

Vi hanterar över 1.000.000+ meddelanden per månad och över 20.000 kundservicemedarbetare arbetar i våra system varje dag.

Här är några av organisationerna som förbättrat sin kundservice med Kundo:

 
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2