Missa aldrig en fråga med ärendehantering från Kundo

Håll ordning på dina inkommande ärenden oavsett vilken kanal de kommer från. Med Kundo hanterar du enkelt ärenden via chatt, e-post, Facebook, Instagram och telefon. Med en intern kunskapsbank kan du dela information med dina kollegor.

  • Säkerställ att ingenting faller mellan stolarna
  • Få en bra överblick över alla ärenden
  • Samarbeta enkelt med dina kollegor

Boka demo

Samla alla inkomna ärenden på ett ställe

Med Kundo kan du jobba effektivt med kundservice genom att samla alla inkomna ärenden på ett ställe. Du får en tydlig överblick över alla ärenden och kan enkelt prioritera hur du hanterar dem.

 
 

Samarbeta enkelt med dina kollegor

Samarbeta med dina kollegor kring inkommande ärenden utan att riskera dubbelarbete eller att ärenden faller mellan stolarna. Med Kundo kan ni enkelt tilldela varandra ärenden eller skriva kommentarer och frågor till kollegor.

Få statistik om din ärendehantering

Få tillgång till omfattande statistik som hjälper dig utveckla och förbättra din kundservice. I Kundo kan du bland annat se antal inkommande ärenden, hur många ärenden varje medarbetare besvarat och svarstider. Genom att kategorisera ärenden kan du få värdefulla insikter om dina kunders frågor och problem.

 

Vilka kontaktvägar ingår?







 

 

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Läs mer
Mail-1 kopia

Chatt

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Läs mer
Chat-1 kopia 2

Facebook

  • Hantera inkommande frågor från Messenger, Facebook.
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Läs mer
Facebook-1 kopia

Instagram

  • Hantera inkommande frågor från Instagram (både Direct Messages och kommentarer)
  • Inga personliga konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Läs mer
Instagram-1 kopia

Logga telefonsamtal

  • Logga och tagga samtal i Kundo
  • Smarta funktioner för samarbete, uppföljning och ärendehantering
  • Få tydlig statistik över era inkommande telefonsamtal
Läs mer
Calls-1 kopia 2

Intern kunskapsbank

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Läs mer
Knowledge-1 kopia 2

Kom igång idag!

Beroende på hur många kontaktvägar du använder erbjuder vi paket som matchar både små och stora kundserviceteam. Oavsett vad som passar dig samlas dina ärenden i ett och samma gränssnitt med smidiga samma funktioner för samarbete och automatisering.

Ärendehantering
Light

Ta kontroll över era mail genom att samla alla inkorgar på ett ställe där du enkelt samarbetar med dina kollegor.

  • 2 inkorgar
    Inkorgar

    Varje mailadress får en egen inkorg i plattformen. Om ni t.ex. vill hantera info@foretag.se och support@foretag.se räknas det som två olika inkorgar.

  • 1 intern kunskapsbank
    Intern kunskapsbank

    Med en intern kunskapsbank kan ni enkelt publicera guider på ett och samma ställe så att du och dina kollegor snabbt kan söka rätt på den informationen ni behöver.

  • 3 användare
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Support & uppstart
    Support & uppstart

    Vi guidar er med konfiguration och erbjuder digitala utbildningsvideos i verktyget för att ni ska komma igång så snabbt och bra som möjligt med Kundo.

Boka demo
Full

Komplettera er mailhantering med chatt, sociala medier och telefonsamtal i en och samma plattform för effektivare ärendehantering.

  • 6 valfria kontaktvägar
    Kontaktvägar

    Välj de kontaktvägar som passar era behov. En kontaktväg kan vara en mailinkorg, en samtalslogg, ett chattflöde, en Facebook-sida eller ett Instagram-konto. Ex. Om ni vill använda två mailinkorgar och ett chattflöde räknas det som tre kontaktvägar.

  • 1 intern kunskapsbank
    Intern kunskapsbank

    Med en intern kunskapsbank kan ni enkelt publicera guider på ett och samma ställe så att du och dina kollegor snabbt kan söka rätt på den informationen ni behöver.

  • 10 användare
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Personlig Success Manager
    Personlig Success Manager

    En dedikerad kontaktperson som hjälper er att bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager stöttar er med införandet av plattformen från start till mål och därefter när ni behöver stöd och coachning för att nå era mål.

Boka demo
Se alla våra paket

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis
 

Vi hanterar över 1.000.000+ meddelanden per månad och över 20.000 kundservicemedarbetare arbetar i våra system varje dag.

Här är några av organisationerna som förbättrat sin kundservice med Kundo:

 
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2