Enkel kundchatt till din hemsida

Med en chatt på din hemsida blir du mer tillgänglig och kan hjälpa dina kunder och besökare på ett personligt sätt. Att chatta med kunderna är ett bevisat sätt att öka kundnöjdheten.

  • Lätt att komma igång
  • Smarta funktioner
  • Säker legitimering med BankID
kundchatt

En snygg, responsiv och användarvänlig kundchatt. En chattfunktion som är lika enkel att använda för dig som för dina besökare. Med en chatt på hemsidan gör du det enkelt för dina kunder att kontakta dig.

Chattfunktioner

Användarvänlig chattfunktion

Genom att chatta med dina kunder erbjuder du den personliga närvaro på din hemsida som förväntas av besökare och kunder idag. Med ett chattverktyg kommer er service, tillgänglighet och kundnöjdhet att öka.

Chattfönster

Ge ett personligt bemötande med en kundchatt

Snabbare än mail, enklare än telefon. En kundchatt hjälper dig att lösa dina besökares problem direkt. Med en chattfunktion kopplar du direkt ihop besökare med servicepersonal så att dina kunder slipper långa väntetider.

Chatta

Hjälp dina kunder snabbare med en chatt på hemsidan

Nu kan du erbjuda legitimering med BankID direkt när du chattar med dina kunder och besökare. Hur enkelt och säkert som helst!
bankid

Chatta säkert med BankID

Effektivisera kundservice i chatt utan att gå miste om det personliga bemötandet, och utan omfattande implementation av komplexa AI-system som annars krävs för en chatbot.

Läs mer om chattassistenten
P1082224-Redigera-1

Effektivisera dialogen med chattassistenten

smarta funktioner
Smarta funktioner

Färdiga svar, statistik, tilldelning och flera andra funktioner i vårt chattverktyg underlättar för er kundservice.

meddelanden
Nå längre

En digital chatt ökar dina chanser till kontakt med fler målgrupper. Du kan dessutom hantera flera chattar samtidigt.

ökad försäljning
Ökad försäljning

Öka försäljningen genom att alltid finnas tillgänglig för potentiella kunder online.

chattar
Hantera flera chattar

Med Kundos chatt kan du enkelt chatta med flera besökare samtidigt vilket ger kortare väntetider. Du ser också var på hemsidan besökaren befinner sig för att lättare kunna hjälpa dem.

Färdiga svar
Färdiga svar

Med funktionen färdiga svar sparar du tid och förbättrar upplevelsen för dina besökare. Du sparar helt enkelt svaren på dina mest återkommande frågor för att sedan enkelt klistra in dem i kundchatten.

statistik och analys
Statistik

Få översikt över antal inkomna frågor, svarstider och arbetsbelastning. Med hjälp av taggar får du också statistik över vilken typ av frågor du får.

Kom igång med Kundo